Menu Principal:
TRETS SIGNIFICATIUS DEL PROJECTE EDUCATIU
Ens definim:
Com a escola laica: eduquem amb independència de tota influència religiosa i/o eclesiàstica. L ’escola es declara laica i pluralista.
Com a escola catalana: l’escola utilitza la llengua catalana com a llengua d’aprenentatge, comunicació interna i projecció exterior. Que es fonamenta en les realitats socials, culturals, històriques... de Catalunya com a punt de partida d'altres realitats més àmplies i diverses.
Com a escola democràtica: l’escola és ideològicament democràtica i plural on respectem les conviccions morals i ideològiques dels alumnes.
Com a escola integradora: acceptem i atenem les diferents diversitats que es poden donar dins la nostra realitat escolar. Intentant ajudar a cada alumne i al grup en funció de les seves necessitats i possibilitats.
Com a escola reflexiva: l’escola es planteja com a objectiu fonamental dur a terme una reflexió i una autoavaluació per part de tots els membres que componen la comunitat educativa.
Com a escola compromesa amb el medi i l’entorn: ens proposem sensibilitzar a tota la comunitat en el reciclatge, la reutilització, la reducció de materials i despesa energètica.
Com a escola coeducativa: a l’escola entenem per coeducació superar tot tipus de mites i discriminacions.
Com a escola compromesa amb la societat actual: pretenem ser una escola innovadora i amb una capacitat permanent d'actualització, afavorint activitats relacionades amb les noves tecnologies.
Com a escola participativa: que ofereix als diferents sectors, pares i mares, mestres i alumnes, formes de participació diverses i que afavoreix l'esperit crític i creatiu.
Com a escola que entén l’educació com a procés de formació integral de l’alumne: dimensió personal, intel·lectual, social i procedimental de l'alumne.
Com a escola que desenvolupa el currículum integrat: a partir de les situacions que creen necessitat d’aprendre, a partir dels problemes, inquietuds o temes que connecten amb els interessos vitals dels alumnes (treball per projectes).