DIMECRES BLANCS

Comença el segon trimestre del curs....i engeguem els DIMECRES BLANCS una altra vegada.

Com cada any, s'ha donat l'opció d'apuntar-se a dues activitats (esquí alpí i patinatge sobre gel), però enguany no hi ha hagut prou alumnes per a fer l'activitat de patinatge:

ESQUÍ ALPÍ: 10 dies. Del 10 de gener al 14 de març, a La Molina.

L'AMPA, l'Ajuntament de Bellver i el Club d'Esquí han ajudat a abaratir els costos i han col·laborat en aquest projecte. Moltes gràcies!

Enguany l'alumnat de 3r i 4t participen dins del Programa Esport Blanc a l'Escola, en què fan 3 sessions d'esquí nòrdic (Guils de Cerdanya), 3 d'esquí alpí (La Molina)i 3 de surf de neu (La Molina).

Sobre aquest programa trobareu més informació a la web de la Generalitat i al Consell Esportiu de la Cerdanya. Feu clic en els següents enllaços per anar-hi:

SECRETARIA GENERAL DE L'ESPORT

CONSELL ESPORTIU DE LA CERDANYA