LA CASTANYADA

La Castanyada ha arribat a l'escola!!

Tots els infants hem participat en tallers multinivell de Halloween. Els més grans han demostrat la seva maduresa ajudant i tenint cura dels més petits.

Cada grup ha col·laborat de diferents maneres en la creació d'un passadís de Halloween; hem fet aranyes, monstres, ratpenats, una mòmia, una bruixa, carbasses, teranyines, etc. Ens ho hem passat molt bé!

En petit grup ens hem fet una foto al "photocall" creat a un dels tallers. Seguidament, hem visitat La Casa de les Bruixes i els Bruixots. Ens ha agradat molt i quasi tots els nens i nenes hem volgut repetir!

Si voleu veure com era l'ambientació cliqueu la bruixeta per veure el vídeo!!!

SAY CHEESE!!!!

Després de dinar, hem obert les portes de l'escola a les famílies per compartir les cançons i danses de tardor que hem preparat amb molta il·lusió.

Per acabar la festa, hem compartit castanyes i moniatos. Mmmmmmm.... que bons!! Moltes gràcies a l'AMPA, a l'alumnat de sisè, a l'Ester Colomè i al seu equip per fer-ho possible.

Agraïm a totes les famílies que hagueu participat en aquesta jornada!!