FESTA FI DE CURS

Divendres 22 de juny hem celebrat el comiat de sisè al Centre Cívic. La directora del centre, la Núria, i el tutor de sisè, el Dani, han dirigit unes paraules a tot l'alumnat de sisè que l'any vinent ja no seran a la nostra escola. Tot seguit s'han repartit les orles i hem pogut veure un video amb fotos del viatge de final de curs a València i d'activitats que aquests alumnes han fet durant tot el curs.

A continuació cada classe ha fet una actuació adreçada a l'alumnat de sisè: cançons, balls, rimes, consells....

Hem acabat tots alumnes i mestres ballant el Swish Swish a dalt de l'escenari. Ha estat molt divertit!

Esperem que l'any vinent l'alumnat de sisè tingui molta sort a l'institut. Comença una nova etapa per a ells i caldrà gaudir-la i aprofitar-la per aprendre un munt de coses noves.

Us trobarem a faltar sisègram 17-18!!!

A altres fotos trobareu els videos de les actuacions i algunes fotos del comiat. Cliqueu aquí

Després del comiat, tots els grups de l'escola han anat a la seva classe a fer un esmorzar pica-pica conjunt i, un cop ben tips, banyadors, tovalles i xancletes per a remullar-nos al pati de l'escola!!!

BON ESTIU A TOTHOM!!!

ENS VEIEM AL SETEMBRE!!!