NADAL

El passat 20 de desembre vam celebrar el Festival de Nadal de l'escola al poliesportiu de Bellver. Cada grup va preparar una cançó i la va representar a dalt de l'escenari. Enhorabona artistes!!!

Els alumnes de sisè van presentar totes les actuacions. Cliqueu a sobre dels noms de les cançons per a veure els videos de les actuacions.

P3 A Betlem va néixer un dia

P4 Bon Nadal

P5 Avui és Nadal

1r El Tió

2n Un Nadal com cal

3r Passet a passet

4t Nadal de colors

El Petit Príncep

Grand –St- Nicolas (en francès)

Cançó de Nadal

Wonderful Christmas time (en anglès)

Els mestres també vam preparar una cançó, una versió nadalenca de La bicicleta.

Després de les actuacions es va fer el tradicional pica-pica de nadal per a totes les famílies de l'escola: pa amb tomàquet, embotits, neules, torrons i una mica de cava per a celebrar que el trimestre està a punt d'acabar i que ens esperen unes bones festes. Un bon moment per conversar amb tranquil·litat i compartir.

AQUÍ podeu descarregar-vos els videos de les actuacions!

Volem agrair a l'AMPA i a totes les famílies de l'escola l'esforç que van fer organitzant la Quina per a aconseguir diners per a comprar material informàtic per a l'escola. El dia del festival ens van entregar un "súper xec" de 2000 euros!!! Ens anirà genial per a renovar-nos tecnològicament! I moltíssimes gràcies també per les paneres que ens vau regalar. Un plaer!