Sóc, David i tinc 10 anys i visc al Prat de Llobregat. Sóc una persona que medeixo aproximadament 1'43cm. Peso aproximadament 48 kg. L'expressió de la meva cara és de pocs amics i pigada i galtuda.
Tinc el cabell negre com el carbó i llis com el paper. Els meus ulls són marrons com la fusta, rodons com una pilota i brillants. Les meves celles són estretes i fines. Tinc les pestanyes curtes. La boca la tinc petita i menuda. Els meus llavis són gruixuts. Les dents les tinc groguenques. Tinc les galtes grosses, suaus i toves. El coll gruixut i curt. El nas el tinc petit. Les orelles són petites. Sóc amable, agradable, simpàtic i solidari.

Sempre porto xandall perquè m'agrada. M'agradaria portar marques cares perquè molen les camises. També portar les camises que tenen dibuix. M' agrada fer activitats escolars com bàsquet. També jugar a les màquines, construir, dibuixar, jugar amb ninots, inventar-me histories, veure la tele, anar a casa dels amic, a aniversaris, ajudar al meu pare a fer pastís de formatge, disfressar-me, espiar a la meva mare quan cuina i m'agradaria ser arqueòleg.
M'agrada veure vídeos graciosos, llegír còmics, contes d'aventures ...De les assignatures que m'agraden són naturals, musica i informàtica. M'agrada anar al cinema a veure pelis d'acció, escoltar música, que em comprin videojocs i voldria un gos raça llaurador.
Tinc la TV amb el TDT inclòs m'agrada veure los Simpson ,Sinchan, Hattori el ninja, Viotiful Jou i per últim Sonic X. No m'agrada fer deures de matemàtiques i menys problemes. M' agrada anar d'excursió m'agrada fer dibuixos també fer col·lecció de ninots i còmics .

M'agrada menjar ous ferrats, salsitxes, botifarra, hamburguesa. M'agrada els animals i voldria tenir un gos de rasa llaurador, un hàmster. M'agrada les macedònies de fruita les meves fruites preferides són: el meló, les maduixes, la síndria...

M'agradaria viatjar a Nova York. També anar al parc Warner Bros i tornar a Disney Resolt Paris i anar a Disney d'Orlando.

M'agradaria practicar un esport que es diu paint ball m'agrada jugar al "pilla-pilla".