Sóc una persona que medeixo aproximadament 1'48cm i peso aproximadament 39 kg.
L'expressió de la meva cara és una cara dolça com de bon any, una mica apagada.
Tinc el cabell ros com l'or, llis com el paper, una mica castany com el suro i net com la patena.
Els meus ulls són brillants com l'or, vius com el sol, blaus com el cel, clars com la llum i rodons com una pilota.

Les meves celles són poblades com un bosc i clares com l'or, les meves pestanyes són clares com el cel i curtes com l'herba. La meva boca es allargada, els llavis carnosos i les dents petites. Les galtes son suaus com la llana i toves, el coll és prim com el d'un cigne. El meu nas és de cigró, les meves orelles són petites.

El meu cos és feble com la goma i proporcionat. Els braços són una mica llargs. Les cames són un xic llargues, les meves mans són grans.
Els meus trets psíquics són, sóc divertit, xerraire, inquiet, generós, decidit, simpàtic, alegre, complicat, comunicatiu i esportista.
Les meves afeccions són, m'agrada anar al cinema, m'encanta anar al Toys rus, em complau jugar a la Wii, em fascina veure la televisió. La meva passió es el bàsquet.
La meva manera de vestir és normal. Quan vaig a fer els partits de bàsquet, vesteixo d'esport, i duc vambes de marca. També porto texans, samarretes informals, i soc modern.
Tinc 10 anys i visc al Prat del Llobregat. El meu grup preferit preferit és El canto del loco , Melendi i Estopa. El menjar preferit és la pizza amb formatge. El meu equip preferit de futbol és el Barça i el meu programa preferit de televisió es "El Hormigero" del canal cuatro.
Jo sempre estudio molt i m'encanta anar al parc. Aquest any em disfressaré de hippi i a la rua em disfressaré de reinona.
Sempre faig els deures el primer dia. Quan hi ha examen sempre estudio i m'esforço al màxim i m'aplico molt. El meu signe del zodiac és lleó i el meu aniversari és al tres d'agost, el meu joc preferit és NBA 2009 i yu-gi-oh per la psp.