Sóc un noi i tinc 10 anys. Em dic Daniel. i vaig a l`escola CEIP Josep Tarradellas. Sóc alegre i molt simpàtic. Tinc els cabells de punxa els ulls marró fosc i riallers i molt vius Les celles les tinc inclinades, les pestanyes curtes, la boca petita i molt xerraire, els llaves prims, les dents són molt blanques i sóc molt modern. Tinc les galtes suaus i toves, el coll prim, el nas petit i les meves orelles són petites. El meu cos és fort perquè vaig a karate i sóc d'estatura normal.
Sóc agradable, simpàtic i alegre perquè tot el dia m'estic rient, amable amb la gent que conec, divertit, perquè sempre estic jugant, decidit perquè faig coses perilloses com per exemple ficar-me al correfoc però protegit.

Sóc covard en al casa del terror del Tibidabo, treballador perquè fins que aconsegueixo el que vull no paro generós amb els meus amics etc, milhomes, endreçat, elegant i presumit perquè no surto al carrer sense pentinar-me i tampoc sense posar-me colònia. Sóc esportista, nerviós, intel·ligent, llest i atrevit i m'agrada anar a la platja a fer surf i també a la piscina. De gran m'agradaria ser notari però tinc que estudiar molt.
El meu amic preferit és el Gerard i l'Arnau. El meu cotxe preferit és el Ferrari testa rosa, i el meu equip preferit és el Barça.
I quan vaig al parc sempre em porto la bici i la pilota.
Sóc feliç i estic content de ser com sóc!
M'agrada jugar a futbol també m'agrada anar al camp del Barça ja que anat una vegada i jugava Barça contra Valladolid i va guanyar el Barça 1 a 0 i el gol era de Messi de penal la va fallar i el rebot va ser gol. Sóc un noi que sempre vaig a la última de roba etc ...
Si em diuen quina es la teva pel·lícula preferida em costaria perquè m'agraden quasi totes i una cosa que m'agrada molt es pujar-me als cars jo han anat i També m'agrada conduir un cotxe però sóc petit i fins que no tingui 18 anys no puc i tampoc tinc el carnet de conduir . Jo vaig al My school que és una escola d'anglès. A mi m'agrada molt la platja i quan arriba l'estiu sempre em banyo a l'aigua.
El meu estil de ball preferit es el brik dance.
Jo vaig a Karate i la meva web és www.karate.Prat I la meva marca preferida de vambes és la Nike i l'Eko que son les bambes que tinc ara.