Em dic Marina i tinc 10 anys. Visc al Prat de Llobregat. Vaig a l'escola CEIP Josep Tarradellas. Vaig néixer el dia 28 de juliol de 1998 a Barcelona. Faig 5è curs de primària.
Saps com sóc? Doncs jo sóc així:
Tinc la cara una mica pigada, el meu cabell és negre i ondulat; els ulls els tinc de color marró, tinc les celles entre rectes i corbades; les meves pestanyes son una mica llargues; els llavis els tinc una mica carnosos, les dents són blanques i una mica desiguals. El coll el tinc normal, ni molt prim ni molt gruixut.
Sóc simpàtica i molt amable, també sóc una mica tímida, però no tant com quan era petita. Sóc una mica presumida i m'encanta anar a comprar roba.

De roba porto uns texans i botes amb una mica de taló, la samarreta és blanca i de coll alt i porto una diadema de color platejat.

No estic ni prima, ni grassa. Ara no porto les ungles pintades, però abans me les pintava molt sovint. El que sí que porto són arracades.
Ups! se m'oblidava!
No m'agrada gens el peix, ni tampoc m'agrada fer deures... Un consell, si no vols fer deures el que has de fer és posar-t'hi i els acabaràs ràpid...No m'agrada sortir al carrer però tinc un problema....que és que després no vull tornar a casa. No m'agrada fer voltes al pati en educació física.
A tu t'agrada el futbol? A mi no m'agrada gents ni mica, prefereixo el bàsquet cosa que tampoc m'agrada gaire.
Sabies que faig dues extraescolars?
Faig aquestes: anglès a una acadèmia que es diu "speakers". També faig rítmica, aquí, a l'escola, amb la Nadia, l'Ivan i la Mar González.
Saps qui són els meus amics?
Doncs són aquests: la Mar G., la Mar M., la Sara, l'Ariadna, l'Ainhoa, la Nadia i l'Ivan.
A la meva classe hi ha una bústia on ens escrivim entre nosaltres i els divendres la obrim, i l'encarregat reparteix les cartes. Les cartes han de ser llargues, eh?

Jo no tinc cap animal a casa, i tu?
No en tinc però la meva tieta té una gata gris i blanca i amb molt de pèl, la gata es diu Istar i m'agrada molt.

A mi m'encanta "High school musical", i a tu? Jo de "High school" he vist les tres pelis. M'encanta jugar amb els meus amics i amigues i amb la meva germana Elena que va a 1r B, també m'agrada veure la tele, sobre tot Disney Chanel.