Em dic Ramzi. Tinc la cara rodona tinc els ulls rodons i marrons i vius la boca petita els meus llavis són vermells, les orelles primes i quan fa fred es posen vermelles, el meu nas fi quan estic constipat també es posa vermell les celles ben negres i quan les moc es mouen també les orelles.

Tinc el cabell curt, llis i molt negre. Les pestanyes són llargues, les mans fines amb els dits llargs. Tinc el cos prim i alt i la pell morena, les cames llargues i els peus grans.

Vaig a l'escola Josep Tarradellas. Sóc un noi bo, agradable, simpàtic, xerraire, divertit, rialler, content, inquiet, pesat, alegre, generós, sóc nerviós, endreçat, interessat, complicat. No sóc gandul, sóc feliç amb la meva família.
Sóc llest , atrevit i m'agraden les llengües com l'espanyol i Marroquí. M'agrada dutxar-me, m'agrada el peix i les galetes, m'agraden les joguines, com la bicicleta i la psp i el play 2; m'agrada la música,l'educació física i l'esport i les curses del Prat de Llobregat. Els meus companys són el Daniel, l'Edgar, el Gerard i l'Arnau.

M'agrada l'escola i la marca preferida de roba es D & G .
M'agrada jugar amb la pilota i m'agrada el meu germà petit, que té sis mesos. M'agrada la tele amb el programa de los Simpsoms, m'agrada anar al cinema m'agrada veure els animals i muntar amb bicicleta i el que més m'agrada és jugar amb la psp. M'agrada nedar al mar, la xocolata, els sucs de taronges, els pastissos, la llet del camell, córrer quatre voltes i sempre sóc el primer.