Em dic Aaron i tinc 10 anys i vaig a l'escola Josep Tarradellas.
Tinc molts amics i quan vaig al parc jugo amb ells. Tinc al cabell negre, els ulls marrons, les celles arquellades, els llavis fins i vermells, les cames fortes M'agrada molt jugar a futbol, estar amb als meus amics i el meu germà. Sóc una mica negatiu perquè de vegades m'enfado i de vegades sóc desagradable.

Vaig vestit amb un xandall i vambes d'esport. M'agrada anar al parc tots els divendres, perquè els divendres van els meus amics que es diuen Gerard, Daniel H, Arnau i Agusti. M'agraden els sports de risc com el Parkour o el Kapoira però no els practico.

Sóc un noi mogut i nerviós i de vegades em porto malament.
Els dimarts i els dijous vaig a fer karate a un gimnàs que es diu gimnàs Nipon Prat
Vaig amb els meus amics Daniel i Arnau.
Jo vaig néixer l'any 1998, el dia 24 de setembre. Em considero un noi un noi valent,
m'encanta anar a la fira i pujar en els aparells més emocionants com la granota, els torus grans, els autos de xoc, el martell...De vegades faig mala cara quan em trobo malament.
M'encanta anar al cap de setmana al cinema. Les pel·lícules que m'agraden son James Bond, hich school musical 3.Les sèries que m'agraden son El internado, fisica o química
I estic desitjant que estrenin la nova sèrie de 18.
M'encanta els dissabtes amb el meu germà i passejar per les Rambles de Barcelona
Amb el seu cotxe que és molt maco.

A vegades em barallo amb als meus amics però sempre acabem perdonant-nos l'un a l'altre, quan vaig al parc sempre jugo a futbol o a una olla que es molt gran i et mareges molt una vegada un nen va vomitar i donava molta angunia. Al parc on vaig n'hi han nens grans que fan un esport que m'agrada molt que es diu
Pàrkour i ho fan molt bé.Sempre que ndeures vaig al carrer amb el meu amic Agustin i eno tinc s ho passem molt bé i juguem a futbol, "pilla pilla" i a l'amagatall.Jo vaig a fer classes de futbol desprès de sortir del col·legi i m'ho passo molt bé i el faig al pati de l'escola els dimarts i els dijos a las 05:00.