Em dic Alejandro i vaig néixer a Barcelona i vaig a l'escola Josep Tarradellas. Físicament sóc alt, i una mica moreno i tinc els ulls verd pistatxo. Sóc simpàtic i bromista. A mi m'agrada jugar a la PS2, veure partits de futbol, anar a Galícia, jugar a futbol, jugar a basquet, i jugar a tennis, veure Pokemon diamante i perla, anar al cinema, també m'agrada anar a Galícia i caçar molts insectes i investigar, a l'estiu m'agrada anar a la platja i veure els peixos i els pops. No m'agrada menjar verdura, els cigrons, ni les mongetes. Les meves aficions són: dibuixar, fer manualitats, jugar al tennis, jugar al futbol, fer piscina i anar al parc amb els meus amics, també m'agrada cantar. Jo tinc dos germanes bessones que tenen 33 anys i una altra de 28. També sóc oncle i tinc una neboda que té 1 any i mig.

Jo tinc una tortuga a casa meva que té 3 anys. També m'agrada jugar al joc dels Invizimals per la PSP i també m'agrada jugar a jocs de futbol per la PS2, jugar amb la meva neboda, de gran voldria ser un dibuixant professional del manga, o també científic, investigar els animals i les plantes del mar i de la terra: les anèmones, els coralls, les esponges, els ornitorrincs i tots els animals més que hi hagi. Jo quasi he acabat la col·lecció dels cromos de la lliga de futbol, també col·lecciono alguns minerals de la Terra. Una vegada, de petit, un amic em va posar el dit en una porta i ara puc doblegar el dit. També m'agrada veure Disney chanel. En el col·legi faig la nova activitat de Korfball, que el primer dia em vaig donar un cop al cap i al peu, en tot el pal i em sortia sang, total que o saben quasi tots els de l'escola.