Sóc la M@ri@ i visc al Prat de Llobregat.
Quan estic contenta sóc divertida. M'agrada molt EL HORMIGUERO; també m'agrada molt FAMA a BAILAR!, també m'encanta l'esport i la música POP-ROCK.
No m'agraden els espinacs, ni l'opera, ni els porcs, ni el peix, ni els xarops i menys el deures.
Les meves aficions són el futbol, el tennis, el golf, el ciclisme, l'escalada, l'atletisme, l'alpinisme, la natació i el funky.
Jo i tota la meva família som de l'R.C.ESPANYOL.

Faig els anys el 14 de febrer, a Sant Valentí.. De la meva classe soc l'única que fa els anys a febrer.

Vaig els dimarts i els dijous a entrenar a Hospitalet, a l'equip de futbol sala que es diu A.E. BELLESPORT. Jo tinc el dorsal 15. Fem partits els divendres per la tarde i alguns dissabtes pel mati .
Som molt bons i quasi sempre guanyem tots els partits. Tinc un hàmster que es diu Wyky, és blanc i és molt petit, és molt bonic!
Jugo a tennis, a un club de Vinarós, alli m'ensenyen a jugar més .
També jugo a golf a un camp que es diu ROC 3.
A l'istíu de vegades faig escalada a Vinarós, m'ho passo molt amb els meus amics d'alli. És un poble molt bonic i si aneu us ho passareu molt .
Tinc un germà que es diu Toni, té 22 anys, és molt prim i molt alt medeix

1,97 m. Ell va nèixer a Palma de Mallorca, i quan va venir al Prat, va venir a aquesta escola.
Jo sóc al·lergica a l'amoxicilina.
El Carles i jo som els dos de l'RCD ESPANYOL.
Quasi tota la gent és del BARÇA o del MADRID, pero jo prefereixo l'RCD ESPANYOL mil milions de vegades més. A mi m'agrada l'RCD ESPANYOL si perd o si guanya, per a mi és el millor equip del Món.
Aquest divendres celebrem a l'escola la festa de CARNESTOLTES, aquest any em disfresso de Barrancas que és la famosa formiga de l'HORMIGUERO.
Anirè a l'institut Salvador Dalí.
M'agrada veure els JOCS OLIMPICS D'HIVERN i els ELS JOCS OLIMPICS D'ESTIU.
A mi de gran m'agradaria ser actriu, perqué és el que mes m'agrada al Món.
Jo he anat a Suissa moltes vegades, m'agrada molt anar perqué tot és molt bonic.
Si voleu saber més de mi preguntéume algun dia si em trobeu per l'escola o pel carrer.