Em dic Núria. Físicament sóc morena una mica alta i tinc els ulls foscos de color marró.
Tinc la cara plena de pigues que em surten amb el sol. Ah! Se m'oblidava tinc 10 anys. Soc simpàtica i graciosa. El meu color favorit es el blau, m'agrada jugar amb les meves amigues i ajudar als altres. També m'agraden els cavalls. No m'agraden els espinacs ni barallar-me amb els amics. El meu interès és fer hípica perquè m'agraden molt els cavalls. Un altre interès és dibuixar; també ballar, cantar i passejar al gos de la meva tia. També tinc un cosí molt petit. També m'agrada la música que no es repeteixi molt. Las series que m'agraden són PATITO FEO. M'agrada la moda. Molta gent em diu que tinc el cabell molt bonic i llarg. Molts nens em diuen PIJA perquè em vesteixo com una PIJA.

Las classes que m'agraden són mates, català i educació física. Tinc una colla de amics que son: la Clara, l'Edgar, la Dharma, la Brigitte, l'Andrea...
Tinc moltes consoles com: La DS antiga, la DS lite, la DS i, la PSP i més moltes més .
M'agrada connectar-me a l'ordinador al habbo.es ''el meu habbo es diu ciberpiedrita'' .
Fa uns dies em vaig comprar una peixera nova de 41 litres és molt gran, tinc peixos de l'aigua calenta, de moment 1 només es diu Laila és molt bonica i és de color blau, te una cua llarga, blava i negra. Estic nerviosa per el carnaval no sé si ballaré a l'escenari.
Que guai!!! Em disfressaré de... és secret. M'agrada un nen de la meva classe però es un secret, m'agrada menjar pizza. De mascotes m'agraden molt els gossos i els peixos, m'agradaria tenir una germana, una nena, perquè a mi no m'agraden els nens com germans jo com cosins val però com germans no. M'agrada posar-me cintes al cabell perquè em queden molt bé però m'agraden de color negre, blau i verd. El meu equip es el F.C.B el BARÇA. Jo tinc un bar al prat és molt bonic. Estic una mica trista perquè la HANNAH MONTANA es va de DYSNEY CHANNEL o això e vist per internet.
Estic nerviosa perquè demà tenim una prova per fer el ball de carnaval, l'any passat quan vaig anar de vacances vaig anar a Tenerife em va encantar anar perquè m'agrada molt l'aigua i havia més de 4 piscines, eren precioses. No m'agrada la gent que diu mentires. El dilluns passat em vaig comprar un peix que estava embarassada i parirà aquesta setmana.
Aniré a l'institut Salvador Dalí. Reconeix que estic una mica connectada a l'ordinador.
Quan era petita amb 2 o 3 anys m'agradava cantar i ballar com ara cantar no m'agrada però ballar si perquè estic apuntada a batuka en el col·legi amb la Brigitte i amb la Clara.
M'agrada veure a la televisió els JONAS que és una sèrie de televisió a DYSNEY CHANNEL. L'últim ball que hem fet la Brigitte i jo es BAD ROMANCE de LADY GAGA, POKER FACE de LADY GAGA. Ara a la meva peixera tinc 22 peixos i tindré més per el peix embarassat. A mi de gran m'agradaria ser veterinària, perruquera ,o actriu. M'agrada vestir-me amb las marques més cares per exemple la desigual que es una marca que m'agrada perquè te molts colors i tinc un vestit que te una part vermella i l'altra blava. Tinc un cossi amb 2 anys que és molt graciós perquè diu coses m'agrada que las digui a mi em diu tata i em fa gràcia. I també m'agrada al Justin Bieber i la Nadia oh.