Sóc en Soufiane. Tinc 11 anys. Vaig néixer al Marroc, al poble de Nador. Allà hi viuen els meus avis i els meus oncles. Amb la meva família ens vam traslladar a Espanya a la ciutat del Prat. Vaig a l'escola Josep Tarradellas a la classe de 5è A. La meva tutora es diu Rosa. Les meves qualitats físiques és que sóc alt i moreno i tinc els ulls uns mica negres. Sóc bona persona però m'enfado ràpidament. Ami m'agrada la play 2 i m'agrada jugar molt a bàsquet. No m'agraden els espinacs ni les nines. Sóc aficionat al futbol perquè m'agrada molt. El meu equip preferit és el Barça. Quan sigui gran vull anar a la universitat, però per arribar-hi haig d'estudiar molt.
Quan acabi la universitat vull ser un treballador de la construcció o ser empresari però tinc que estudiar molt.

A mi m'agraden les pel·lícules de molta por i els llibres de terror o de vampirs també m'agrada l'escola del Tarradellas perquè és molt bonic. A mi m'agraden totes les fruites també m'agrada anar en bicicleta per la platja o al riu Llobregat.
Els meus amics són el Pablo, el Fèlix, el Carles, etc.El Pablo no és ni molt alt ni molt baix i li agrada molt patinar, el Fèlix li agrada anar en moto, el Carles li agrada tan el futbol que s'ha apuntat en un equip.
Em vull apuntar en un equip de tennis m'agrada l'educació física, el nostre professor és el Juanjo. També m'agrada el HABBO.
Visc molt a prop d'aquí el meu pare té 51 anys, la meva mare té 41 anys, el meu germà té 19, la meva germana te 5 anys i la meva germana te 22 anys. Jo tinc tota la col·lecció de cromos de futbol m'ha costat molt però ara ja la tinc. Jo vaig a una escola d'àrab quasi tots els dies, és difícil però he après una mica com per exemple se escriure la paraula: tren, moto... També se llegir frases però encara tinc que aprendre una mica més. La meva germana petita només li agrada las WINSH, sempre juga. Jo no celebro el Nadal, el meu amic Pablo de gran vol ser científic també ha fet un ball de Carnaval amb la Maria, la Clara, la Darma, la Ainhoa