Em dic Cristian Muñoz i visc al Prat de Llobregat tinc 10 anys sóc baix, tinc els cabells negres, i els ulls de color blaus. Sóc simpàtic divertit, una mica intel·ligent, valent, desordenat. I mideixo 1,41
Les coses que més m'agraden més són: El futbol, el bàsquet, tennis, korfbal, jugar a la PS3, la WII, i també jugar al skate.
Les coses que no m'agraden són els deures, netejar, ordenar les meves coses.
Les meves aficions són: el futbol, el skate i el bàsquet.
Les meva banda de música és Metal·lica, throug the flag and flames. Jugo a futbol a l'Aleví B A.E Prat el meu equip preferit de futbol és el Real Madrid i el de bàsquet són los Los Angeles Lakers el meu color preferit és el taronja. El meu germà té 13 anys. El meu millor amic es diu Carles i va a la mateixa classe que jo.

El meu pare treballa a la construcció i la meva mare treballa de cuinera. Les meves assignatures que més m'agraden són plàstica, educació física i informàtica. Quan tinc temps lliure m'agrada jugar al futbol, dibuixar, escoltar música i veure la televisió jugar al telèfon, jugar a la play 3, a la PSP, els gossos i cantar, on més m'agrada anar de vacances és a Tenerife, Mallorca i Zamora.El meu germà va a l'escola Salvador Dalí. Jo també aniré, ara vaig a l'escola Josep Tarradellas. La meva cançó preferida és 700 Quilometres. La meva disfressa de l'any passat era de Noia i aquest any la meva disfressa és de Torero. I la meva professora es diu Anna i la de l'any passat es deia Purificació. M'agraden de mascotas els peixos, gossos, micos etc. I per comunicar-me pel messenger, movíl i per cartes. Les aficcions del meu germà són el futbol, bàsquet , tennis i quan te temps lliure toca la guitarra. Sóc agradable amb la meva família i els meus amics m'agrada jugar a futbol amb els meus amics i els meus millors amics són: Carlos, Hector, Sergi, Marcos, Mario etc. M'agrada jugar amb el meu germà a futbol. El meu aniversari es el dia 11 de desembre i vaig néixer al 1999. Em diverteixo molt veient los Simpson, i l'hora de Jose Mota. No m'agrada l'Anglès i Naturals, tinc un gos que es diu Wili és un cocker. A Vilanova i la Geltrú tinc una casa dels meus avis i tenien un gos que es deia Boby es va morir al 22 de setembre al 2008. I a Zamora tinc una casa de la meva àvia, la meva àvia una es diu Pepa i l'altre Maria i un avi que es diu Manuel.