Soc l'Alexia. Tinc 10 anys, visc al Prat de Llobregat, vaig a l'escola Josep Tarradellas i faig cinquè. Tinc la pell de color blanc, la cara petita, el nas una mica punxegut, els llavis grossos, les orelles normals i de vegades porto arracades, tinc els ulls verds com una fulla i porto ulleres, el cabell el tinc llarg i de color castany i fi, les pestanyes les tinc curtes i les celles castanyes, sóc una mica alta i sóc una miqueta prima.

Sóc una mica tímida quan la gent amb parla, sóc alegre, sóc valenta, sóc una miqueta treballadora i llesta. Les meves aficions són aquestes: jugar amb les meves millors amigues i els meus germans, quan es nadal per obrir els regals i quan es estiu per anar a la platja i a la piscina, escoltar música Jazz i Rock ...... m'agrada cantar, llegir llibres i

còmics divertits, m'agrada quan em felicitin, m'agraden molt aquests esports: el tennis, el Bàsquet, el Futbol, el Patinatge, el Koorfall, el Pichi, el Waterpolo, l'atletisme, la gimnasia rítmica, la natació i la natació sincronitzada. M'agrada molt la pasta i els gelats, però alguna verdura com els espinacs no. També m'agrada anar al parc amb les meves amigues i les meves germanes Aina i Anais, anar al cinema per veure les meves millors pel·lícules com Avatar...m'agrada quan em feliciten. No m'agrada quan els meus pares em castiguen, però els estimo molt.

La meva cantant preferida és la Kesha i la seva cançó es Tik Tok.

No m'agrada quan la meva mare amb obliga a jugar amb les meves germanes; m'agrada quan és estiu, perquè vaig a Rebost, el meu poble i també em diverteixo molt, perquè em puc banyar al riu, a la platja i em desperto pel so de la campana de la plaça, que sona a les vuit del matí.

Els meus colors preferits són el lila, el violeta, el vermell, el fúcsia, el groc, el blau fort i fluix, el verd pistatxo, i el granat i m'agrada celebrar el meu aniversari amb les meves millors amigues com la Khaoula, la Carolina, la Itzia