Sóc Carolina, tinc10 anys, vaig a l'escola Josep Tarradellas. Tinc la pell mig morena, tinc els ulls verds, els cabells ondulats, de color castany, el nas mitjanet, els ulls grans, sóc molt alta, sóc una mica grassoneta i sóc de Sabadell.

Sóc simpàtica, alegre, una mica desordenada, sóc molt riallera, molt treballadora, xerraire, una miqueta tímida, una mica nerviosa i molt divertida.

M'agrada jugar al pati, fer informàtica, jugar a la play station, pintar, fer plàstica, anar a
la platja, a la piscina de tobogans, em va agradar anar a Disneyland Paris, cantar, també m'agraden

algunes cançons de Michael Jackson, jugar a l'amagatall, m'agrada la música, fer educació física, també m'agrada jugar al Monopoly de los simpsons, veure la televisió, els animals com per exemple el gat, fer puzzles, a mi m'agrada molt fer català, jugar a la wii, anar el parc, jugar a handbol, algunes cançons dels Jonas Brothers, jugar a futbol, xerrar, llegir, els meus contes preferits són els de Jerònim Stilton, ballar amb les meves amigues, ajudar a la meva mare i el meu pare, també m'agrada jugar molt a las Damas, també m'agrada veure Aida i el meu color preferit és el blau, el taronja i el negre, m'agrada molt que nevi, els meus números preferits són el 4 i el 3 i sóc del Barça!!!

A mi no m'agrada dibuixar, parar taula, fer el meu llit, dormir, tampoc m'agrada que els nens i nenes facin bromes pesades, ordenar la meva habitació, anar de compres, tampoc m'agrada dormir, rentar els plats, jugar al escacs, el color rosa, enfadar-me amb els meus amics, amigues,tampoc no m'agrada enfadar-me amb la meva família, no m'agrada fer quinzet, fer matemàtiques, fer-me mal, escoltar música lenta, no m'agrada que plogui, tampoc m'agrada que sigui hivern, no m'agrada que em gravin, tampoc m'agrada que em facin fotos i no sóc del Madrid!!!!!!!!

Les meves aficions són la natació, llegir i pintar.