Sóc David, tinc 10 anys, sóc grassonet, petit, tinc el cabell de color castany clar i els ulls marrons. Sóc amable, tímid i no xerro molt. M'agrada l'escola, fer bàsquet, jugar al futbol, els animals i estar amb el meus amics! No m'agrada que m'insultin, que em peguin, els gossos, etc. Les meves aficions són fer bàsquet a l'escola. M'agrada jugar a coses interessants, anar de vacances, els gats, estar a casa. De gran vull ser cuiner, com el meu pare. Tots els meus cosins d'aquí han vingut a aquesta Escola Josep Tarradellas. El meu amic preferit és el Mario, de 5é B. Visc al Prat de Llobregat.

La meva música preferida és de Black Eyes Peas. Aniré a L'estany de la Ricarda, cada dia descobreixo coses noves per tot el món. Els meus jugadors preferits són Rafa Nadal, jugador de tennis, Ronaldinyo, jugador de futbol i Lionel Mesí.

Vull viure a Mallorca i m'agrada ser com sóc i la meva vida. A la televisió m'agrada veure les noticies, el meu lloc preferit és al parc, on puc jugar. Sempre estic avorrit en qualsevol lloc, a casa,
a l'escola, de vacances i tot el dia tinc que fer coses, moltes coses, tinc que fer deures i estudiar.
Les meves assignatures preferides són Educació Física, Matemàtiques, català i informàtica.
Quan estic de vacances, vaig a la casa de la meva àvia.

Quan es l'hora de anar a l'escola em llevo de presa per aprendre molt sobre coses, com es fa amb ordinador, etc...
Els dies de vacances no faig res, només em poso amb els deures i jugo molt.
A l'hora de fer coses, las tinc que fer perquè és la meva responsabilitat.
La meva classe és 5é B els meus amics aniran al Salvador Dalí.
A casa tinc copes del meu germà gran, les copes són de bàsquet de bronze