Em dic Valentina. Sóc de Xile, tinc 10 anys, tinc la cara rodona, els ulls com una ametlla, els llavis molsuts, sóc una mica grassoneta, alta, de peu tinc un 38-39 i per mi sóc guapa.
Sóc una nena alegre, simpàtica, valenta perquè m'atreveixo a quasi tot, soc sociable perquè m'agrada fer moltes amigues, sóc presumida.
M'agrada anar sempre neta, ben vestida, estudiar, veure la televisió, la meva sèrie preferida es diu "Els Protegits" i " Patito Feo", ajudar a la meva mare, fer esport, les excursions... No m'agrada la velocitat en cotxe, veure a la meva mare enfadada, el foc, que el meus amics es barallin i sobretot quan la meva mare em diu: Valentina castigada en tota la setmana sense anar a patinatge!!

Les meves aficions són sobretot fer esport, anar de compres amb la meva mare, perquè
m'ho passo molt bé i ballar.
¿Sabeu a quina escola aniré quan vagi a l'ESO? Doncs aniré a la Salle, a los Salesianos o al Dalí, són molts boniques!!
Vaig venir a Espanya quan tenia 5 anys i vaig començar a anar a l'Escola del Parc, era súper gran, em sembla que tenia 3 patis, 2 menjadors, 2 edificis, etc. Fins que la meva mare va trobar feina, que quedava molt a prop de l'Escola Josep Tarradellas. Al final ens vam canviar de carrer i l'escola que em tocava era aquesta. Quina sort vaig tindre! He quedat força contenta per les atencions i interès dels professors, monitors, etc.
El meu color preferit és el negre, el verd, el lila i el rosa.
La meva habitació és com si estiguessis en ''UN PAIS MULTICOLOR''. Tinc moltes joguines, maquillatge, pintures, llibres, un escriptori, etc.
Les assignatures que mes m'agraden son: E.F, Matemàtiques, Informàtica, Anglès, Castella i Socials.
He visitat moltes ciutats: València, Saragossa, Madrid, Múrcia, Lorca, etc.
De països bueno... França, Xile, Espanya, Argentina, Brasil etc.
Quan tinc deures o examen el que faig és: primer faig els deures ben fets, que trigaré 1 hora aproximadament i després estudio i jo mateixa em faig un petit examen.
Vaig conèixer a la meva amiga Javiera l'any 2005, al mes de juliol. El casal es deia el Globus, ella com també era de Xile, es va donar conta que jo portava una motxilla de personatges que es deien: el senyor llapis, el Coala... I ella i la seva mare ens van començar a parlar i així ens vam fer molt, però molt amigues.
L'any 2009 a l'estiu, la Javiera i jo vam anar a... l'Ameltla de Mar! Va ser una passada, va ser el meu millor estiu, vam caçar crancs, burritos, peixos... però desprès els vam tornar al mar perquè a nosaltres com que ens agrada molt els animalets... També vaig conèixer a les amigues de la meva amiga es deien: Laura, Montse, Camila, Marta...
La que més em va agradar va ser la Laura i la Camila eren unes nenes molt simpàtiques i súper agradables.
Nosaltres fèiem un joc que amb dos amigues li vam anomenar joc revolca onades. Era súper divertit perquè les onades ens feien revolcar i desprès no hi havia ningú que ens pares de la rialla que teníem!!
El meu esport preferit és el patinatge i l'atletisme, el patinatge el practico per les nits de 20:30h 22:15h y el club es diu Club Patí Delta Prat.
Vam anar a l'Illa fantasia amb la Javiera i ens vam tirar per tots els jocs aquàtics que hi havien: infantils, de grans, el Donut... En un joc la Javiera no es volia tirar perquè li feia molta por, però jo la vaig animar i al final... es va pujar mil vegades!!
La setmana santa és la setmana que més m'agrada perquè vaig a França a una competició que es diu: 3 pistes, sabeu perquè es diu així? Perquè cada dia anem a una pista diferent i en total totes les pistes són 3. L'altre any vaig quedar la 5ª, 15ª y 7ª, els meus pares van quedar mol contents i aquest any menys mal que estaré amb la meva millor amiga de el patinatge que es diu Sara, però jo li dic Sarita!!
Aquest any penso guanyar medalles o copes!!
La meva millor amiga que tinc es la Marta, però a la classe li diem... Martuqui!! Ah! i també l'Alejandro que és un nen molt llest i simpàtic.