Sóc Yasmina, tinc 10 anys, visc al Prat de Llobregat, vaig a l'escola Josep Tarradellas. Tinc els cabells ondulats per sota i llis per dalt, de color negre, tinc els ulls de color marró fort, sóc prima i baixa.
Sóc simpàtica, alegre, nerviosa, xerraire i una mica desordenada, sociable, treballadora
i una mica tímida.
M'agrada anar a la piscina en estiu, jugar amb nenes petits i amb els animals, escoltar música, cantar, fer E. física i anar a la fira del Prat i pujar-me en la granota i en el fuet No m'agrada que em facin bromes pesades, enfadar-me amb la gent, ni tampoc ordenar la meva habitació i viatjar en avió, perquè em marejo, les assignatures que no m'agraden son castellà i català.

De gran m'agradaria ser perruquera o veterinària, perquè m'agraden molt els animals i perruquera perquè també m'agrada fer pentinats a la gent, m'encanta cantar, vaig néixer el dia 26 de novembre a l'any 1999, de petita m'agradava molt anar al parc i jugar, ara m'agrada anar a parcs de atraccions i anar a centres comercials.

Les meves aficions són ballar, cantar, sortir al carrer en estiu amb els meus amics de l'avinguda, disfressar-me i ficar-me en el messenger; la meva millor amiga és la Itziar

De llocs m'agradaria anar a Cuba, m'agrada anar a Màlaga i a Torrelles de Llobregat. M'agradaria molt anar a veure a Patito Feo en concert i que em signi un autògraf. Si vaig a algun lloc a menjar, prefereixo anar als restaurants amb la meva família.
D'esports m'agrada el tennis.