Em dic Eva Maria Rodríguez Díaz. Tinc 10 anys i sóc del Prat de Llobregat. Sóc alta faig 1,50 m, tinc el cabell ros, llis i curt. Sóc una mica grassoneta, peso 53 kg. Vaig néixer el dia 6 de juny de 1999. Sóc morena, tinc els ulls marrons i el nas, ni molt gran, ni molt petit. Sóc simpàtica, sociable, alegre, polida, ordenada, una mica xerraire, riallera i bastant treballadora. M'agrada jugar amb tothom, educació física, esports i estudiar i m'agrada estar amb les meves amigues. Quan estic a casa m'agrada veure la televisió el meu programa preferit és los Simpson. M'agrada parlar molt amb les meves amigues i les meves millors amigues són: l'Alba, la Carolina, la Valentina, l'Erika, la Itziar i la Gisela. La meva assignatura favorita és matemàtiques. No m'agrada fer molts deures i buscar paraules al diccionari, tampoc m'agrada que m'enganyin.

El meu terror és fer-me fotos, sempre surto amb somriure forçat. Les meves aficions són jugar a futbol, bàsquet, fer piscina, cuinar amb la mare, però sobretot pastissos, jugar al korfball, també a vegades escolto música del meu grup preferit, que és El canto del Loco. Quan arriba l'estiu, passo quasi tots els dies a la platja, amb la meva germana Lorena. Ens agrada fer Body Board i jugar a les raquetes de platja juntes. A més a més, quan el meu pare té festa, anem tots en família a pescar. M'agrada veure els partits del Barça amb el meu pare, els que més m'agraden veure són els del barça contra el Madrid, igual també m'agraden tots. M'agrada molt anar a la neu, per això aniré el dia 21 de març. M'agrada molt la meva escola Josep Tarradellas, es la millor escola del món.

A l'estiu m'agrada estar amb les meves cosines, sobretot amb una cosina que tinc a Màlaga. A l'estiu aniré a Tarifa a fer Body Board. Tinc moltes pilotes i de vegades, vaig al parc. M'agrada molt al carnaval, perquè quasi sempre fem un ball les meves amigues i jo. M'agrada veure la sèrie de Patito feo , em va agrada molt quan vaig anar a Còrdova amb el meu pare, la meva germana, la meva mare i més familiars, era la boda de la meva tieta. El meu cosí ens porta als parcs i d'excursió a la muntanya, una vegada ens va portar a veure els volcans, a mi m'agrada molt, una altra afició és anar a la piscina. Quan podem anar a la bolera, sempre guanyo al meu pare i a la meva germana.

Tinc una gosa que es diu Luna, és molt obedient i m'agrada jugar amb ella. El meu menjar preferit és la truita de patata, la meva mare és la millor fent la truita de patata i el menjar que menys m'agrada és la verdura.