Em dic Héctor i tinc 10 anys i visc al Prat de Llobregat i vaig néixer al 1999. Vaig a l'escola Josep Tarradellas i vaig néixer el dia 7 setembre. Mesuro 1,39 m. i peso 34 quilos. M'agrada l'ordinador, la televisió, la DS, la wii i la play 2 i estar amb el meus amics i també anar al Camp Nou, anar en bici i jugar al futbol. Els meus jugadors preferits son Lionel Messi, Xavi i Iniesta i el meu equip preferit el F. C. Barcelona, el millor equip de món. Vaig a 5é de primària i, de major, vull ser futbolista del FC Barcelona, és el meu somni. El meu menjar preferit són els macarrons i la cançó que més m'agrada es diu chasis oxigen i us la recomano

Les meves qualitats físiques són: tinc la pell morena i el cabell una mica llarg i de color negre, sóc

una mica petit, tinc els ulls marró fosc i el llavis prims.

La meva manera de ser és divertit, alegre i una mica pesat, també una mica intel·ligent i sociable i m'agrada estar amb el meus amics i també em considero valent, ràpid i una mica fort.

Les coses que no m'agraden són el tomàquet, fer deures, anar a l'escola, perquè és una mica avorrit i els gats.

Les meves aficions són l'ordinador, jugar al futbol, bàsquet, tennis, la televisió i estar amb el meus amics i la música i jugar amb el meu germà que es diu Diego i té 1 any i jugar al bàsquet aquí a l'escola.

La meva mare treballa netejant cases d'altres persones. El meu pare treballa de cuiner i el restaurant es diu Casa Jordi. He anat a veure com feia el menjar i el va quedar molt bo, jo vull anar al Salvador Dalí, perquè el meus pares són del Salvador, la majoria de la meva família la tinc allà i la meva assignatura preferida és Matemàtiques i en el primer examen he tret un 10 en el 2n trimestre.

He anat de vacances a Sevilla un vegada i vaig anar a un poble que es diu Fuentes de Andalusia i he anat al Salvador quatre vegades. Allò que m'agrada de anar allà es perquè pots jugar al carrer a futbol i el que vulguis i només hi ha escola pel matí.