Em dic Sergi i visc al Prat de Llobregat, tinc 10 anys i vaig néixer el 23 de juliol del 1999. Mesuro 1,41 m i peso 32 quilos. Porto ulleres i els meus ulls són de color verd i el
cabell de color castany fosc. El meu color preferit és el blau. Sóc bastant tolerant, però de vegades m'enfado perquè em diuen coses que no m'agraden. M'agrada la música tocada amb el piano. Vaig a l'escola Josep Tarradellas, vaig a cinquè i la meva tutora es diu Anna.

Sóc un bon estudiant. M'agrada llegir contes i endevinalles.
Les meves aficions són la natació i jugar a tennis, encara que també m'agrada jugar a futbol. M'agrada jugar amb el meu germà, encara que de vegades també ens barallem.

També faig activitats extraescolars com piscina i anglès dos dies a la setmana.
El que m'agrada fer quan tinc temps lliure és, veure la televisió, jugar a la play station 3, jugar a futbol i aprofitar el temps per fer els deures que tinc. El meu plat preferit és la truita de patates.

El meu pare treballa a una oficina multinacional d'automòbils. La meva mare és metge. La meva assignatura preferida és matemàtiques. El meu ídol és el Messi (jugador del F. C. Barcelona). Encara no tinc clar que vull ser de gran, potser sigui metge.

L'any que ve aniré a 6é. Cada cap de setmana vaig amb el meu cosí a jugar a futbol.