Voliem saber com era el nostre barri abans, trobar imatges antigues, saber la història de l'escola, qui habitava el Raval, per què té aquest nom, si sempre ha tingut carrers estrets...

Per poder saber tot això hem buscat en llibres, en CD-Roms i sobretot per internet. Per aquest motiu en aquesta web trobareu les activitats que hem fet a partir de la recerca per internet.

Hem trobat molta informació i aquesta l'hem plasmat en aquesta web i també en un gran mural que ha ocupat tot el passadís de Cicle Superior.

En el mural i a la web hem anat posant totes les coses en ordre, tal com han anat passant a través del temps... hem construït per tant la nostra Línia del Temps.

Ens hem adonat també que no només han anat passant coses en el Raval si no a tot el món, per això hem anat des de la Història del Raval a la Història del món.

També hem fet servir una eina d'internet que ens ha cedit Espais Telemàtics (cliqueu per entrar) per tal de poder fer fòrums, penjar els enllaços més interessants que ens han ajudat a la nostra investigació i penjar també el material de treball que hem fet servir a la classe de socials.

En definitiva, hem fet un viatge per la història que ens ha fet estimar més el nostre barri, entreu i navegueu amb nosaltres... o voleu amb la gavina (la que veureu sempre volant sobre la nostra escola)

Fent la línia del temps en el mural

Hem fet sortides i anat a museus

Hem buscat per internet