FRIENDS 4 NUMBERS

DEVELOPING NEW TEACHING STRATEGIES

PORTEL, PORTUGAL

Agrupamento Vertical de Portel

L'Agrupamento Vertical de Portel és una col·lecció de nou escoles de la qual l'escola D. João de Portel és la seu.

L'escola bàsica D. João de Portel té més 30 anys d'antiguitat i està en una zona rural de la zona sud de Portugal, en una població de 7500 persones. Té més de 750 alumnes de 3 a 18 anys d'edat en classes mixtes.

L'escola té una àmplia gamma de apassionants projectes en matèria d'educació ecològica, de la salut i de l'esport i un poderós equip de mestres dedicat amb un gran interès en obrir les portes de la seva escola a les associacions internacionals.

Molts alumnes provenen d'un context econòmic baix. Alguns alumnes són immigrants, per exemple, del Brasil, Bulgària o Polònia i també hi ha alguns alumnes procedents de minories ètniques. Molts alumnes tenen necessitats educatives especials i aquestes són ateses a la vegada que s'integren en les classes normals.