FRIENDS 4 NUMBERS

CONNECTING EUROPE THROUGH MATHEMATICS
DEVELOPING NEW TEACHING STRATEGIES

Desenvolupament d'estratègies en Matemàtiques

• Comparar els mètodes didàctics i el currículum utilitzat en els diferents països europeus participants. Comparar els mètodes d'avaluació de procediments i continguts matemàtics.
  • Crear, comparar i utilitzar nous materials per millorar les classes de matemàtiques.
  • Integrar les matemàtiques en les diferents àrees com, per exemple, música, plàstica, educació física, anglès, ciències socials.
  • Desenvolupar estratègies per treballar amb alumnes amb necessitats educatives especials.
  • Millorar les connexions internacionals i el nostre coneixement al voltant les matemàtiques i la seva didàctica.

Impacte esperat:

Mitjançant la motivació dels mestres i els alumnes participants d'aquest projecte esperem aconseguir classes de matemàtiques més properes a la realitat i afavoridores de graus de comprensió més elevats. Classes en les que els mestres se sentin convidats a innovar mètodes de treball i repertori d'activitats.
Esperem que els mestres involucrats incrementin el coneixement de la llengua anglesa i de les eines informàtiques, atès que elles representen vies de comunicació imprescindible entre les sis escoles.

Calendari de treball:

Durant els dos anys de projecte es duran a terme activitats i discussions relacionades amb les següents àrees matemàtiques:

2009-2010 NUMERACIÓ
2010-2011 CÀLCUL

En relació a cadascuna d'aquestes àrees:

• Es concretaran els objectius mínims per a cada curs i es compararan amb els dels altres països involucrats en el projecte.
  • Cada escola desenvoluparà activitats relacionades amb aquests objectius concretats i les compartirà amb les altres escoles.
  • Es compararan les estratègies de treball de cada escola i els resultats obtinguts