FRIENDS 4 NUMBERS

CONNECTING EUROPE THROUGH MATHEMATICS
DEVELOPING NEW TEACHING STRATEGIES

BARCELONA, ESPANYA

L’Escola Sadako va ser fundada l’any 1968 per satisfer unes necessitats de la societat d’aquell moment. L’objectiu principal ha estat, des de l’inici, construir una escola catalana, activa, oberta a tothom i basada en el pensament humanista cristià, que ajudi a la formació integral de les persones.

Desitgem que tots els nens trobin el seu lloc dins de la societat i per això, a l’Escola, volem que cap diferència sigui un obstacle per al creixement de l’individu. La diversitat es converteix per a nosaltres en font d’enriquiment.

Volem nens que estimin el seu país i la seva llengua i que a partir del més proper estimin el món, els homes, les altres cultures. Volem nens que arribin a ser homes pacificadors que lluitin per la pau i la justícia arreu del món, homes i dones compromesos en l’acció i coherents amb el seu pensament.

Volem nois i noies lliures. Per això l’acció tutorial i el treball d’equip ocupen un primer pla en la nostra pedagogia, compartint la tasca educativa de les famílies.

Volem alumnes que progressin en els aprenentatges i que puguin accedir a altres estudis o al món del treball amb esperit obert. Que hagin entès la importància del nostre mitjà de formació permanent, aprendre a aprendre.
Volem nois i noies moderns que s’engresquin davant la ciència i les noves tecnologies. L’aprenentatge es duu a terme amb l’ajuda de mitjans tecnològics incorporats dins de l’aula des de l’Educació Infantil. Volem nois i noies que puguin, també, meravellar-se i ser sensibles a les manifestacions artístiques, a la creació.

Per obtenir més informació sobre l'escola, consulteu la pàgina web: http://www.escolasadako.com