Ciudades Amigas de la infancia

III convocatoria del certamen sobre derechos de la infancia y políticas municipales

L'ajuntament de Granollers va presentar a concurs el projecte sobre el Parc de les 5, en la categoria de "Derecho de la infancia a la participación", dins d'aquesta III convocatòria, i ha guanyat el primer premi, a nivell estatal. La nostra escola va participar en l'elaboració d'aquest projecte i, per això, ens alegrem molt d'aquest premi aconseguit.

PROJECTE SOBRE EL "PARC DE LES 5"

Fins fa 4 anys, el terreny que actualment ocupa el Parc de les 5, tot just al costat de la nostra escola, era un descampat sense urbanitzar.

Aleshores, l'ajuntament va dedicir fer un parc, però amb la participació dels alumnes de la nostra escola en tot el procés d'elaboració del disseny i presa de decisions de diferents aspectes, com ara elements vegetals, mobiliari urbà, etc... a partir de les propostes presentades pels alumnes en els projectes que ells van elaborar, individualment o en grup .

També, van ser els nostres alumnes els que van fer propostes sobre quin havia de ser el nom del parc, i ells mateixos, per votació, van ser els que van triar el nom definitiu del parc.

Si voleu saber més sobre el tema, cliqueu a sobre d'aquest logo