HORARI ESCOLAR

3 h. de la tarda 5 h. de la tarda
JORNADA INTENSIVA (juny) 9 h. del matí 14 h. de la tarda

MOLT IMPORTANT
  1. Preguem la màxima PUNTUALITAT a l’ hora d’ entrada i de sortida dels alumnes.
  2. Al matí, l'escola obre les seves portes a les 8:26 h. (per a l'entrada dels alumnes de Primària) i a les 8'56 h. (per a l'entrada dels alumnes d'Ed. Infantil). A la tarda, s'obre a les 2:56 h.
  3. Els dies de pluja s’obrirà més d’hora per tal que els nens puguin aixoplugar-se als porxos del pati de l’Escola fins a l’hora d’entrada.
  4. L’escola queda tancada a ¼ de 6 de la tarda, a partir d’aquesta hora només es poden quedar dins del recinte escolar els nens i nenes que fan activitats extraescolars acompanyats del seus monitors.
  5. RECORDEU que abans de l’obertura de l’Escola i després de la sortida de classe, la responsabilitat dels nens i nenes no és dels mestres, sinó dels seus pares o tutors legals.