Taller de pares i mares

COMENCEM!

DIMARTS 6 de novembre a les 15h a la BIBLIOTECA de l'escola.

Com ja sabeu aquests tallers pretenen ser un espai de trobada, convivència i participació pels familiars dels alumnes del centre.

Un espai on les famílies tingueu ocasió de conèixer-vos, comunicar-vos i compartir experiències i afinitats sobre l'educació dels vostres fills/es així com a col·laborar i implicar-vos en la vida del centre.

QUINS SÓN ELS NOSTRES OBJECTIUS?

• Facilitar el coneixement de la vida del centre i de l'entorn.
  • Fomentar la comunicació i promoure la participació dels pares i mares.
  • Intercanviar experiències: compartir idees i recursos d'oci.
  • Facilitar la interrelació entre les famílies d'origen estranger i la resta de famílies del centre.
  • Facilitar el coneixement i la utilització del català com a llengua d'ús i de relació social.

QUINES ACTIVITATS FAREM?

• Xerrades i tertúlies sobre temes relacionats amb l'educació dels fills/es (com ajudar-los a fer deures, educació pel consum, educació emocional..etc...)
  • Passi de vídeos, pel·lícules o documentals que puguin ser del vostre interès.
  • Tallers variats: cuina, teatre, expressió oral, explicar contes...etc...
  • Col·laboració amb les celebracions i festes del Centre (Nadal, Carnestoltes, Sant Jordi...etc...)
  • Aprenentatge de les Noves Tecnologies (informàtica, Internet, fotografia...etc...)
  • Tallers de conversa en català.
  • Sortides i visites per conèixer el nostre entorn.
  • I totes aquelles propostes que pugin anar sorgint de la participació dels pares i mares!

MÉS INFORMACIÓ:

Cartellera del centre a les dues portes d'entrada