següent

EDITORIAL

Estimat Quixot:

Som uns nens i nenes de L’Hospitalet que tenim entre 3 i 12 anys i anem a l’escola.

Fins ara no havíem sentit a parlar gaire de tu. Però últimament sembla que hagis ressuscitat perquè, de cop i volta, hem començat a sentir el teu nom a tort i a dret: a l’escola, a la tele, als diaris, pels carrers, ... I és clar, nosaltres hem volgut saber qui eres, per què t’has fet tan famós i per què ara tothom parla de tu.

Tu, que segons ens han dit tenies molt bon cor, vas voler fer el mateix que feien els cavallers de les novel•les: salvar i ajudar gent necessitada, desfer aquelles coses que eren injustes..., i et vas trobar que la gent se’n reia de tu. Encara sort que tenies un bon amic i ajudant que era en Sancho, que sinó...

Ui! Potser ens estem embolicant massa. Però,... seguim!: Hem sentit que ets un personatge de novel•la. Ens pensàvem que havies viscut de debò, com nosaltres, com els profes, com tothom, vaja! I resulta que ets com en Harry Potter, Spiderman o les Tres Bessones.

I bé, com que de vegades a la vida es fan realitat els desitjos, nosaltres t’enviem aquesta carta al país de la fantasia literària, allà on tot és possible, on sabem que sempre t’hi podrem trobar, per demanar-te que vinguis a la nostra ciutat.

Recorda! La nostra ciutat és L’Hospitalet que està al costat de Barcelona, aquella ciutat que tu vas conèixer quan rondaves pel món fa 400 anys.

Fins aviat!

següent