EDITORIAL

Teniu a les vostres mans una nova revista, un projecte col·lectiu que s’arrela a la nostra scola. És aquesta una publicació escolar que, com a tal, ens ofereix una possibilitat més de retrobar-nos i de participar il·lusionadament en una activitat que s’ofereix a tots els integrants de la nostra Comunitat Educativa.

En aquesta ocasió, i donat l’ampli ventall de possibles temes: l’arribada del bon temps i la renovació de la natura, l’encant de la llegenda de Sant Jordi i la màgia del drac i la princesa, el 25è. Aniversari de l’escola…., hem optat per fer la convocatòria lliure, tant de contingut com de forma.

Ens cal agrair a tots els grans i petits que formen part de la nostra estimada escola i molt especialment als participants en l’elaboració i publicació de la revista, la seva dedicació i entrega.
I, finalment, volem manifestar un desig que de bon segur compartiu amb nosaltres:

L’escola ha fet vint-i-cinc anys
I està contenta i bonica.
Tan de bo en visqui molts més
 i ens ompli a tots d’alegria.

Aquí tenim la nostra revista. De tots i de totes. Gaudim-la i conservem-la.

Marisa Pavón

tornar al sumari