SERVEI D'ACOLLIDA

Servei d’acollida matins
L’escola disposa d’un servei d’acollida organitzat  per l’AMPA i adreçada a tot l’alumnat. Associació Serveis Educatius Tris-Tras és l’entitat que gestiona aquesta activitat.

Lloc d’inscripció: secretaria de l’AMPA
Preus:  Mensual 45 € de 7:45 a 9h
                           25 € de  8:30 a 9h

Diari 4€
            Setembre: 30€ (sigui el temps que sigui)

Servei D’acollida Migdia
El Departament d’Ensenyament organitza un servei d’acollida mainadera gratuït NOMÉS per als alumnes d’educació infantil que tenen un germà a primària i que no es queden al menjador en l’estona del migdia de 12.30 a 13.30. Aquesta mesura unifica la sortida per tal de facilitar als pares la recollida. La realitzarà l’entitat Tris-Tras que ja gestiona els monitors de menjador i s’inicia el 15 de setembre.

Podeu descarregar els formularis d’autorització des de la secció CURS i després seleccionant Comunicacions, o be, clicant aquí

CEIP LA MARINA. Rambla de la Marina, 408 08907 L'Hospitalet de Ll. Telf: 933355846