INTRUCCIONS D'INICI CURS

Jornada de portes obertes

19 Gener

E.D.

Presentació en Power point del projecte de l’escola i visita pels diferents espais. Els lliurem un resum de la presentació. Hi són presents l’equip de mestres i quan realitzem la visita  fan una breu explicació en determinats espais de ‘escola.
Activitat dirigida a les famílies.

Entrevistes

2n trimestre

E.D.

Prèvia concertació si cal aclariments o tractar una qüestió més personal.

ACTIVITATS A L’ENTORN DE LA MATRICULACIÓ ABANS DE L’INICI DE CURS

P-3

1a trobada a l’aula famílies i nens.

Finals juny

Tutors de P-3 i suports.

Es convida als nens i als pares a conèixer la classe i la mestra. Se’ls lliura la documentació de l’inici de curs ( normes, material,  calendari...) i un qüestionari amb informació del nen.

Reunió procés d’adaptació P-3 i informació inici de curs.

Abans del 12 de setembre

Tutors de P-3 i suports. Monitor de menjador i AMPA

S’informa a les famílies de tot el procés d’adaptació, del servei de menjador i del funcionament de l’AMPA.

2a trobada a l’aula P-3.

Abans del 12 de setembre

Tutors de
 P-3

Durant 10 ‘ aproximadament estan a l’aula el nen i els pares  i comenten del qüestionari els aspectes més rellevants.

ACTIVITATS A L’INICI DE CURS

Procés d’adaptació P-3.

Inici de curs

Tutors de P-3 i suports i d’altres mestres.

Els 3 primers dies hi assisteixen en dos torns la meitat de grup durant una hora i mitja i els pares es retiren poc a poc. Durant els següents dies, 2 o 3, vénen només pel matí. Recomanem que no es quedin al menjador fins el mes d’octubre. Durant la primera quinzena de curs, sempre hi són dos mestres a l’aula.

Procés d’adaptació

ED

S’informa a les famílies sobre aspectes de funcionament
(circular d’inici de curs )i es visita amb l’alumne i els pares l’aula i les aules específiques que utilitzarà i es presenta el tutor i els companys.

P-4 i P-5

Equip d’educació
infantil

Es recomana que no utilitzin el servei de menjador fins que no estigui tranquil a l’aula.
El mestre tutor prioritzarà una entrevista amb la família.

Primària

Procés d’adaptació primària

Tutor aula

S’anomenen dos nens tutors que l’acompanyaran els primers dies i li aniran presentant els mestres i els espais de l’escola.
El mestre tutor prioritzarà una entrevista amb la família.

CEIP LA MARINA. Rambla de la Marina, 408 08907 L'Hospitalet de Ll. Telf: 933355846