Ludoteca
El joc ocupa en l'etapa d'Ed. Infantil i el Primer cicle de Primària un espai significatiu dins del currículum. Per això els nens i les nenes hi van diferents sessions setmanals en funció de l'edat.
A més d'ajudar a desplegar la personalitat i a expressar les seves emocions, el joc facilita els intercanvis socials, aprenen a compartir, a comunicar-se oralment, adquireixen aprenentatges i es diverteixen.
Racons de la ludoteca: La casa |
|
Aula de psicomotricitat i música.
Música i moviment
Aprofitem la necessitat de moviment que té l’infant perquè de manera lúdica, captin els conceptes musicals implícits en les danses i els jocs que impliquen moviment.
Desenvolupament de la sessió
Explicació d’un racó, instrument, dansa o cançó nova. Recordatori d’un racó, instrument, dansa o cançó nova. Recordatori del dia anterior.
3)Representació verbal, gràfica o cantada
De sensacions i produccions fetes.
Gimnàs
A l’àrea d’educació física es pretén que els nens surtin amb un ampli bagatge físic i un bon estat de forma que els permeti seguir els ritmes que necessitaran més endavant i despertar en ells el gust per l’esport com a pràctica de la vida quotidiana. Podríem parlar de diferents àmbits dins l’assignatura:
Els objectius bàsics de l’àrea estaran subjectes a una perspectiva lúdico-higiènica.
Aula d’ordinadors
En l’actualitat, l’ús de les tecnologies de la informació i de la comunicació és un element essencial per informar-nos, aprendre i comunicar-nos. Aprenem a dominar els elements del programari com processador de text, editors de gràfics, programes de dibuix, powerpoint, a fer un bloc..... Aprenem a cercar informació relacionada amb els projectes o temes d’estudi, i treballem les àrees de llengua, matemàtiques, de medi social i natural, anglès... aprofitant els diferents recursos tecnològics que ens ofereix la xarxa ( edu365, els Jclic, l’escola oberta... ), CD o DVD. Aprenem a comunicar-nos i relacionar-nos mitjançant el correu electrònic. |
(Clica a les fotos per ampliar) |
|
(Clica a les fotos per ampliar) |
Aula d’EE La mestra de suport en l’educació especial intervé davant de:
La intervenció es fa: - A Parvulari i cicle inicial: l’aula ordinària i a l’aula d’EE .( quan l’organització de l’aula ho permet, exemple: Racons) Procés de derivació: Detecció, Avaluació i Planificació A partir de la demanda del mestre o d’un dictamen de l’EAP es segueix el següent procés:
|
CEIP LA MARINA. Rambla de la Marina, 408 08907 L'Hospitalet de Ll. Telf: 933355846 |