Quina documentació cal preparar?

a) Per totes les preinscripcions

b) Casos especials.

Quan s'hagi confirmat l'admissió del nen o nena, (matriculació), haureu de portar:

Què cal saber sobre la preinscripció.

La preinscripció s'ha de fer en una única sol·licitud, en la que constaran les diferents escoles escollides per ordre de preferència. S'ha de lliurar a la escola que heu escollit com a número 1 o a l'oficina Municipal d'Escolarització.

Els centres sostinguts amb fons públics (públics i privats), no poden percebre cap quantitat en concepte de preinscripció, reserva de plaça o matrícula.

Els centres han d'informar de les activitats complementàries, extraescolars i serveis que ofereixen, (i que han de ser voluntàries), informant, també, de les quotes que comporta la utilització d'aquests serveis.

El dret d'opció expressat per la família en el full de preinscripció, es perd en el cas que es presenti més d'un full de preinscripció en diferents centres (ja siguin públics o privats concertats), o bé en el cas de falsedat en les dades. És important saber que, actualment, tots els centres de Badalona són públics o concertats (sostinguts amb fons públics).

Tots els centres públics estan adscrits a dos o més instituts. Això assegura la reserva d'un lloc per a l'E.S.O. en l'institut que trieu. Mantenim una estreta relació amb els instituts als que estem adscrits, assegurant un bon traspàs de tota la informació sobre els alumnes, així com el seu seguiment.