Benvolguts pares/mares
Un curs més, un donem
la benvinguda i us presentem els fulls informatius que esperem us
siguin d'utilitat.
Per qualsevol dubte us podeu adreçar als mestres.
COMPOSICIÓ DEL CLAUSTRE
EQUIP DIRECTIU:
DIRECTORA: Isabel Creus
CAP D'ESTUDIS: Mercè Sala
SECRETARI: Miquel Jiménez
EDUCACIÓ INFANTIL:
P3-A Zoila C árdenas
P3-B Mònica Subirana
P3-C Eva Serrano
P4-A Esther Marín
P4-B Neus Giménez
P5-A Yolanda Pulido
P5-B Marta Bertran
Mestres de reforç: Montse Solà/Laia Borrell i Concepción Marugán
Tècnica d'Educació Infantil: Gloria Rodríguez
EDUCACIÓ PRIMÀRIA:
1r-A Núria Carrasco
1r-B Núria Rosell
1r-C Ma. del Carmen Martín
2n-A Mònica García
2n-B Sílvia Fenollosa
2n-C Ivana Ruz
3r-A Toni García
3r-B Montserrat Martín
4t-A Iolanda Zamora
4t-B Jordi Robert
5è-A Francisco José Cordobilla Cordobilla
5è-B Isabel Bieto
6è María A. Franco
ESPECIALISTES:
Ed. Física: Pilar Jiménez/ i Xavier Álvarez
Ed. Musical: Ana Eva Floristán.
Ed. Especial: Miquel Jiménez
Audició i Llenguatge: Cristina Tadeo
Anglès: Anna Farré i Laura Torrado
Mestra d'Aula d'Acollida: Fina Masnou/
CONSELL ESCOLAR
És l'òrgan de
màxim govern dins de l'escola, on estan representats tots
els sectors de la comunitat educativa.
Es reuneix com a mínim tres cops a l'any.
COMPOSICIÓ
DEL CONSELL ESCOLAR
|
Directora
|
Isabel
Creus
|
Cap d'estudis
|
Mercè
Sala
|
Regidor
o representant Ajuntament
|
Carme Aubanell
|
Representant
sector professors
|
Isabel Bieto
|
Representant
sector professors
|
Mònica Subirana
|
Representant
sector professors
|
Eva Serrano
|
Representant
sector professors
|
Anna Farré
|
Representant
sector professors
|
Pilar Jiménez
|
Representant
sector professors
|
Zoila Cardenas
|
Representant
sector mares i pares d'alumnes
|
Nuria Pérez
|
Representant
sector mares i pares d'alumnes
|
María Dolores Cobo
|
Representant
sector mares i pares d'alumnes
|
Ma. Carmen Hormigo
|
Representant sector mares i pares d'alumnes |
Eva Ortega |
Representant sector mares i pares d'alumnes |
Gemma Turón |
Representant
AMPA
|
José
Angel Herrero
|
Representant
sector PAS
|
Salvador
Basart
|
Secretari
|
Miquel
Jiménez
|
COORDINADORS DE CICLE:
EDUCACIÓ INFANTIL: Eva Serrano/Mònica Subirana
EDUCACIÓ PRIMÀRIA:
Cicle Inicial: Mònica García
Cicle Mitjà: Iolanda Zamora
Cicle Superior: Isabel Bieto
INFORMACIONS GENERALS
El curs escolar comença enguany el dia 12 de setembre de 2.007 i acabarà el dia 19 de juny de 2.008.
Es farà jornada intensiva durant el mes de juny, del dia 2 fins el 19 del mateix, ambdós inclosos.
HORARIS
Aquest curs escolar es manté la sisena hora per tots els alumnes de Primària. L'horari de Primària serà de dos quarts de nou (8'30 h.) a dos quarts d'una (12'30 h.) pel matí i de 15 h. a 17 h. per la tarda.
Els alumnes de Parvulari continuaran fent el mateix horari de sempre, és a dir de 9h. a 12h. pel matí i de 15h. a 17h. per la tarda.
Pels alumnes de Parvulari que utilitzin el transport escolar i/o tinguin germans més grans que facin sisena hora, hi haurà servei de guarderia de 8'30h a 9h del matí i de 12h. a 12'30h. de migdia, per tal que puguin anar junts.
L'horari de jornada intensiva proposat pel Consell Escolar i aprovat per la Delegació Territorial és de dos quarts de nou (8'30 h) a dos quarts d'una (12'30 h.) del matí durant tot el mes de juny de 2.007.
L'horari d'entrevistes amb els pares, s'adaptarà a cada tutoria. Per tant, en la reunió d'inici de curs, cada tutor/a farà saber el seu horari d'entrevistes.
L'horari d'entrada a l'escola és el següent: s'obriran les portes 5 minuts abans de dos quarts de nou del matí, pels alumnes de Primària i 5 minuts abans de les 9 pels alumnes de Parvulari. Per la tarda s'obriran les portes minuts abans de les 15h. Passat 10 minuts de l'hora en punt, les portes es tancaran. Tant sols s'acceptaran alumnes que portin un justificant del seu retard i el Sr. Conserge els acompanyarà a la seva classe.
Es demana la màxima puntualitat per bé de l'educació dels nens i nenes i pel bon funcionament de l'escola.
A la sortida, els alumnes d'Educació Primària fins a 2n curs seran acompanyats pels mestres fins a la porta del carrer. Així doncs, els pares els esperaran al carrer.
Els pares, familiars o persones autoritzades que recullin els alumnes d'Educació Infantil, sí que poden entrar al recinte escolar per anar a buscar el seu/va fill/a, però no es podrà entrar a les aules sense tenir el permís de la mestra o entrevista concertada.
SERVEI DE MONITORS
Fem constar que pels alumnes de Parvulari que tinguin germans a Primària i, per necessitat, hagin de venir a les 8'30 h. amb el germà gran, i també hagin de sortir a les 12'30, donat que el seu horari és diferent que el de Primària, tindrà servei de monitoratge de 8'30h. a 9h. del matí i de 12h a 12'30 h. del migdia.
Podran fer ús d'aquest servei tant sols els alumnes que tinguin germans grans al centre i ho necessitin i ho acreditin. En cap cas es podrà utilitzar per dies esporàdics o per necessitats concretes alienes a les exposades anteriorment.
FESTES
Els dies de lliure disposició triats per aquest curs escolar són: el dia 2 de novembre de 2.007, pont de Tots Sants, el dia 4 de febrer de 2.008, dilluns després de Carnaval i dia 2 de maig.
Les festes determinades són:
- 12 d'octubre de 2.007 (Festa de la Hispanitat)
- 1 de novembre de 2.007 (Tots Sants)
- 6 de desembre de 2.007 (Dia de la Constitució)
- 7 de desembre de 2.007 (festa local)
- 8 de desembre de 2.007
- 1 de maig de 2.008, Festa del Treball
Pel 2.008, a més, els dies que determini el Departament de treball.
Les vacances de Nadal es faran del 21 de desembre de 2.007 fins el 7 de gener de 2.008, ambdós inclosos.
Les vacances de Setmana Santa es faran del 17 de març al 24 de març de 2.008, ambdós inclosos.
REUNIONS DE PARES D'INICI DE CURS
Durant el mes de setembre es convocaran reunions de pares per tal de posar en coneixement de totes les famílies, del funcionament del curs i la presentació dels tutors.
ALTRES INFORMACIONS D'INTERÈS GENERAL
AGENDA ESCOLAR
Tots els alumnes del centre tindran agenda. Des del Parvulari i
Cicle Inicial fins a 6è de Primària.
L’agenda escolar del Cicle Mitjà i Superior és diferent a la d’Educació Infantil i Cicle Inicial. Aquesta és una eina molt important per una bona comunicació
entre pares i mestres. Qualsevol consulta o interès tant
d'uns com dels altres, s'ha de reflectir en ella. També s'ha
d'utilitzar per justificar les faltes d'assistència.
Per un correcte seguiment dels estudis dels seus fills es podrà
utilitzar l'agenda escolar, així com les entrevistes i reunions
que s'aniran convocant al llarg del curs.
És important l'assistència a l'entrevista tant pel
pare com per la mare, si és possible.
ASSISTÈNCIA
Les faltes d'assistència dels alumnes, sempre que es pugui, cal comunicar-les amb temps i mitjançant l'agenda. En cas de malaltia es podrà avisar telefònicament durant els primers minuts del matí o de la tarda.
Tot infant té dret a anar a l'escola cada dia i per tant l'assistència és obligatòria.
Si es produeixen absències i retards continuats sense justificar, la nostra obligació és comunicar-ho a serveis socials de l'Ajuntament.
SANITAT
Cal notificar immediatament qualsevol problema de tipus mèdic dels alumnes: malalties contagioses, al·lèrgies…
Un cop acabat el període de convalescència caldrà portar un volant del metge on s'indiqui que pot tornar a l'escola sense perill de contagi per als companys.
Si un cop, ja dins de l'escola, l'alumne presenta símptomes de malaltia, la família serà avisada perquè el recullin.
En cas de detecció de paràsits (polls), s'avisarà a la família i l'alumne/a haurà de romandre a casa fins que no en tingui.
ESMORZAR
Per raons d'alimentació
equilibrada i d'higiene, l'escola recomana portar entrepans i fruites
en lloc de pastissets.
Demanem que els nens i nenes s'abstinguin de portar llaminadures
a l'escola.
ÚS DE LA BATA
És obligatori pels alumnes
d'Educació Infantil i pel Cicle Inicial de Primària.
S'haurà de dur marcada amb el nom i amb una beta, ben llarga
per penjar-la.
EXCURSIONS
Són organitzades pels mestres dins de la programació del centre. Aquestes activitats formen part del procés educatiu dels alumnes i cal que hi participin.
En cas de no poder-hi anar, cal que presentin la corresponent justificació escrita a l'agenda.
Enguany també es faran colònies escolars durant el mes de maig. Els participants seran alumnes de final de cicle, és a dir, de P-5 d'E.
Infantil, 2n. , 4t i 6è de Primària. Les dates i el lloc es concretaran properament.
EDUCACIÓ FÍSICA
Cal que els alumnes vinguin a l'escola amb el xandall quan hagin de fer gimnàstica. Els alumnes de Primària també portaran una petita bossa amb tovallola, sabó, pinta i colònia per tal de rentar-se i pentinar-se després de cada sessió. En els cas d'alumnes de Parvulari tant sols caldrà que portin xandall .
Tots els alumnes del centre cal que portin també, un joc de bambes exclusivament per l'ús correcte de les instal·lacions esportives.
MENJADOR ESCOLAR
Aquest curs, el servei de menjador el portaran les mateixes cuineres que l'han dut fins ara que s'han establert com a empresa anomenada MA&EN: Els telèfons de contacte són 619078461 i 610614483. Igual com s´ha fet fins ara, es faran entrepans per l'esmorzar..
El preu del menú és de 5'65€ i el des l'entrepà
és d'1€.
Els tiquets de menjador estan a la venda a la CAIXA LAIETANA del
carrer Girona i es podran comprar de 5 en 5.
Hi haurà el mateix sistema per deixar els tiquets a l'escola.
Es col·locarà una bústia per tal que alumnes,
pares o mares puguin dipositar els tiquets cada matí.
És important que en cas d'absència s'avisi al servei
de menjador entre les 9h. i les 10h. del matí per poder aprofitar
el tiquet deixat per una altre dia (podeu trucar als telèfons anteriors).
En cas de patir l'alumne al·lèrgia a qualsevol menjar,
caldrà portat una nota del metge especificant l'al·lèrgia
que pateix.
Pels nens vegetarians es farà un dinar el més semblant
possible a la resta de nens i nenes.
Els alumnes de P-3, P4 i P-5 hauran de portar una bata especial
pel menjador, de manera que si es taquen , no aniran tacats a la
classe.
Per acabar us agrairíem la vostra col·laboració
i si algú tingués cap queixa o suggeriment del servei
que us oferim, estarem a la vostra disposició per escoltar-vos.
MATERIAL
La quota de material s'ingressarà
a la Caixa Laietana en el número de compte que ja es notificarà
mitjançant el/la mestre/a.
Un cop iniciat el curs escolar us farem arribar l'import i el paper
de l'ingrés com cada any.
|