> L'escola > Lectura en veu alta

QUARTS de final del "XI CERTAMEN NACIONAL infantil i juvenil de LECTURA EN VEU ALTA

El passat divendres, 24 d'abril, es van celebrar al Palau Falguera de Sant Feliu de Llobregat els quarts de final de l'11è Certamen de Lectura en veu alta. La nostra Escola va estar representada per la Isona Mimó en la categoria de "Grumets Vermells" i la Maria Palanca en la categoria de "Grumets Verds". També van assistir a l'acte en Manel Garrido i el Pol Sánchez, finalistes d'ambdues categories.
Tant la Isona com la Maria van fer una actuació excel·lent, totes dues van llegir en públic amb una entonació adequada i amb la velocitat, la pronunciació i el ritme que demanaven les lectures que els van assignar per sorteig. Per tant, una vegada més, moltes felicitats Isona i Maria !!
El nivell dels participants va ser molt alt i només un lector de cada categoria podia passar a la següent fase del Certamen. L'alegria ens va envair als acompanyants, professorat, familiars i finalistes, quan el jurat va anunciar el nom de la ISONA MIMÓ com a guanyadora dels "grumets vermells" i per tant SEMIFINALISTA del Certamen.
Però això no va ser tot, la nostra escola també va estar representada en altres categories superiors per ex-alumnes, que ara anaven amb els Instituts en els que continuen els seus estudis: Elsa Pueyo, Paola López, Sámar Ouchakouk , Mireia Torres i Zineb Boumahdi. Y també van ser la Paola, la Sámar i la Mireia, amb una lectura en grup, les guanyadores en la categoria "Tropa de Corsaris".

FELICITATS JUANRA !!