> Reutilització llibres

REUTILITZACIÓ DELS LLIBRES DE TEXT

Des del curs 2005-06, el Departament d'Educació està fomentant la reutilització dels llibres de text en els Centres educatius. El nostre Centre es va acollit el curs passat a aquesta iniciativa elaborant un projecte, que va estar valorat positivament pel Departament, i se'ns va concedir una dotació econòmica per dur-lo a terme.

Els objectius fonamentals que ens proposem aconseguir amb aquest projecte són:

* Fomentar en els nostres alumnes, d'una manera pràctica i vivencial, valors com la solidaritat, la igualtat, el respecte i la responsabilitat davant els materials comunitaris.
* Fomentar l'ús racional de recursos, l'esperit cooperatiu i l'educació per a la conservació i la reutilització de diferents materials.
* Rebaixar les despeses econòmiques que cada curs suporten les famílies en concepte d'adquisició dels llibres de text.
* Engegar un projecte que impliqui diferents sectors de la Comunitat educativa: alumnes, professors i pares.

Durant el curs 2006-07 la socialització dels llibres de text es va aplicar en el Cicle Superior (5è i 6è nivell), en el curs 2007-08 es va ampliar al C. Mitjà (3r i 4t nivell) i des del curs 2008-09 ja s'està aplicant, be adquirint llibres de text o bé material didàctic divers, als tres Cicles de Primària.

Des del seu començament, valorem l'experiència molt positivament, i és per això que continuarem aplicant aquest projecte en els propers cursos.