> L'escola > Sortides
Al llarg del Curs es té previst realitzar les següents sortides:

a) Parvulari:
1r trimestre: "LA VEREMA" a Can Julià (Sant Esteve Sesrovires): 1 d'octubre (P-4).
  Visita al "PARC ZOOLÒGIC" de Barcelona: 8 d'octubre (P5)

2n trimestre: Visita a "L'AUDITORI DE BARCELONA": 19 de febrer (P-3).

3r trimestre: Taller "JUGUEM AMB EL FANG" a Can Julià (Sant Esteve Ses-rovires): 27 de maig (P3)
  Visita a "L'AQUARIUM" de Barcelona: 19 de maig (P-4).
  Colònies a "CAN MIQUELÓ" (Sant Martí de Centellas): 17 i 18 de maig (P5).

b) Cicle Inicial: 1r trimestre: "TALLER DE TERRISSERIA" a Subirats: 9 de novembre (1r nivell).

2n trimestre: Visites i tallers al Museu de l'Enrajolada (Martorell): 12 de febrer (1r-A) i 19 de febrer (1r-B).
    Visita al "MOLÍ PAPERER" de Capellades: 15 de febrer (2n nivell).

3r trimestre: Visita al "CENTRE D'APROPAMENT A LA NATURA (CAN)" de Navàs: 18 de maig (1r nivell).
  Colònies a la casa "ARTUR MARTORELL" (Calafell): 17 i 18 de maig (2n nivell).

c) Cicle Mitjà: 1r trimestre: Visita a la "FUNDACIÓ MIRÓ" de Barcelona: 5 de novembre (4t) i 10 de novembre (3r).
  Visita a "L'AJUNTAMENT": dia a concretar (3r nivell).
  Activitat al "PLANETARI" a l'Escola: 7 d'octubre (4t).

2n trimestre: Visita a l'empresa "DANONE, S. A.": 22 de febrer (3r nivell).
    Visita a "MERCABARNA": 26 de gener (4t nivell).

3r trimestre: Visita al "DELTA DEL LLOBREGAT": 27 de maig (3r nivell).
  Colònies a "MAS BANYERES" (Centelles): 12 i 13 d'abril (4t nivell).

c) C. Superior: 1r trimestre: "CONEIXEM EL POP-ART": 29 de setembre (Cicle).
    Visita a les instal·lacions de "TV3": 20 d'octubre (5è nivell).

2n trimestre: Visita al "MUSEU DE LA CIÈNCIA I TECNOLOGIA" de Terrassa: 11 de febrer (5è nivell).
    Visita a la "COLÒNIA GÜELL": 2 de març (6è-A) i 3 de març (6è-B).

3r trimestre: Activitats esportives al Port Olímpic de Sitges: 3 de juny (5è nivell).
    Viatge "FI DE L'ED. PRIMÀRIA a PARÍS i EURODISNEY": 31 de maig i 1, 2 i 3 de juny (6è nivell).

Tots els Cicles assistiran a les representacions teatrals organitzades pel C.R.P. VII de Martorell., inclosa una representació en llengua anglesa. També tots els Cicles tenen previst participar en algunes de les activitats municipals que, dins del programa "l'engranatge", s'ofereixen des de la Regidoria d'Ensenyament.
Els alumnes del 2n nivell complementen les classes d'Educació Física amb una sortida setmanal a la PISCINA municipal (dimecres): des del dia 23 de setembre fins al 15 de juny. Per a aquesta activitat es contracta un autocar de l'empresa Transports Generals d'Olesa.
Qualsevol canvi que es produeixi en les sortides programades, així com les que encara s'han de concretar, es notificarà al Consell Escolar per a la seva aprovació.