Quart

A la classe de quart som vint-i-cinc alumnes, onze nens , catorze nenes i la mestra.

Hi ha nens de diferents països: Argentina, Uruguai, Marroc, Senegal, Holanda, Índia i Catalunya és clar!!

Aquest curs estem aprenent moltes coses: a dividir, a multiplicar, ortografia, anglès, informàtica, música,…

Però el més important és que aprenem a escoltar, a complir amb les nostres obligacions, a comportar-nos bé i a ser bons companys, entre altres coses.

Per aprendre tot això rebem l'ajuda de la Laura, que és la nostra tutora, de la Maite, que ens fa el reforç, d'en Joan, que en sap molt d'anglès, de la Maria, que canta molt bé, d'en Gonzalo que és molt esportista, de la Maribel, que a part de ser la directora, en sap molt d'ordinadors, de la Dolors, que ensenya el català als nouvinguts, la Fina, que ajuda alguns nens en alguna de les àrees més difícils i de l'Anna que fa la religió.

El que més ens agrada als de quart és, en primer lloc, jugar a l'hora del pati i després aprendre que de vegades també pot resultar divertit.

Així som els de quart.