NORMES DE CONVIVÈNCIA

1. Normes de relació
  • Respectar els altres.
  • Tractar amb amabilitat els companys, mestres i el personal de l'escola.
  • Parlar sense cridar, sense insultar...
  • Respectar el torn de paraula.
  • Obeir els professors i monitors.
  • Acceptar la gent que ens envolta tal com és.
  • Demanar disculpes quan ens equivoquem.
  • Estar sempre oberts al diàleg.

2. Normes d'organització

• Ser puntuals en entrar I sortir de l'escola.
  • Fer files puntualment, ben fetes, a les entrades de l'escola i a les entrades de l'esbarjo.
  • Pels passadissos i pujant o baixant les escales, caminar a poc a poc procurant fer silenci per no destorbar els companys que treballen.
  • En els canvis de classe cal estar a l'aula parlant baix i a l'hora de recollir, procurant no fer soroll amb el mobiliari.
  • Utilitzar les papereres i els contenidors per procurar mantenir l'escola neta.
  • Respectar el material de l'escola: edifici, mobiliari, jocs, llibres, material comunitari, cassettes, TV, vídeo, ordinadors, etc.
  • Fora d'hores de pati, demanar permís per anar als lavabos. Mantenir-los nets. Respectar els del professorat.
  • Respectar els espais del pati reservats al més petits i jugar sense destorbar el joc dels altres.
  • Si algun objecte (pilota, joguina, jersei...) surt de l'escola o es penja dalt d'un arbre avisar el mestre vigilant del pati.
  • Si es presenta algun conflicte o accident a l'hora de l'esbarjo, avisar als mestres vigilants de pati.

3. Normes de treball personal

• Fer els deures i estudiar les lliçons.
  • Estar atents a les classes i aprofitar el temps.
  • Presentar els treballs puntualment nets i ordenats.
  • Esforçar-se per portar al dia la feina de l'escola.
  • Cuidar el material i portar tot el que sigui necessari pel treball de cada dia.
  • Participar a les activitats grupals, respectant el treball dels companys.