L'AMPA del Col·legi Molí Nou

L'Associació de Mares i Pares del col·legi la formen persones compromeses amb l'ideari de l'escola, amb voluntat de participar en la vida escolar i de recolzar les activitats pròpies del centre tot oferint, a més a més, unes de pròpies per complementar la formació d'alumnes i d'adults.

L'índex de participació de pares i mares a les activitats de la vida escolar sempre ha estat molt alta

Pares i mares dels alumnes de tots els nivells van venir a degustar els pastissos preparats per al concurs de mones de pasqua per alumnes i mares

Aquí teniu algunes activitats extraescolars que ha promogut l'AMPA en els darrers cursos:

PSICOMOTRICITAT I ACTIVITATS LÚDIQUES

EXPRESSIÓ CORPORAL

GIMNÀSTICA AERÒBICA D'ADULTS

TALLER DE MANUALITATS. (Macramé, punt de creu ...)

ESPORT. (Bàsquet, futbol sala, handbol)

L'AMPA s'encarrega, també, de les festes escolars, especialment del Carnaval i la Festa de Fi de curs, on pares i mares participen molt activament: