QUI SOM?

El col.legi Molí-Nou el formem una cooperativa de mestres que treballem amb un alt grau de professionalitat, interès, voluntat i il·lusió, que oferim un ensenyament integral de gran qualitat i de resultats contrastats.

Som una escola concertada per la Generalitat de Catalunya, la qual cosa significa que les nostres quotes són assequibles per a qualsevol família i que podem oferir la qualitat de l'ensenyament privat a preus que no suposen una càrrega econòmica per a ningú.

El Molí-Nou és un col·legi d'una línia i que consta d'Educació Infantil 3, 4 i 5 anys i Educació Primària complerta. Té un ampli ventall de serveis que cobreixen totes le necessitats de l'alumnat i asseguren als pares i mares que l'educació i atenció que reben els seus fills i filles és l'adequada al llarg de tot el procès d'aprenentatge i en qualsevol situació educativa extraordinària que pugui sorgir.