Pere Viver & Glanshammars Skola (Suècia)

Intercanvi epistolar en anglès entre Glanshammars Skola i CEIP Pere Viver.

A principis de curs 2005/06 vam rebre la petició per part del PAME d’intercanviar correspondència  en anglès entre les nostres Escoles. Com a Cicle Mitjà ens ho vam plantejar i decidim que podríem posar en contacte els cursos de quart A i B.

Bo i aprofitant els projectors a les aules escrivíem i llegíem els correus electrònics que ens envien i enviem als nostres amics suecs. L’idea i practica de seguida engrescà l’alumnat. Durant el Nadal ens intercanviarem felicitacions nadalenques personalitzades per correu ordinari. Després continuem els contactes personal per correu tradicional.

La Lys, la professora sueca, i el seu marit Matts, aprofitant una visita a Barcelona, ens visitaren el 22 de febrer, per tal de conèixer personalment la nostra Escola i especialment els cursos de quart. Vam compartir una hora de classe amb tots dos cursos, l’alumnat aprofità per entrevistar-los directament en anglès. Ells ens va fer una petita classe sobre els ocells suecs durant l’hivern i ens mostraren fotografies de la seva escola. Podríem concloure que el contacte ha estat i continuarà sent molt positiu.

Josep Hervás.

Imatges

Enllaç a la imatge deTerrassa