El nou curs escolar 2010 - 2011

 

Benvinguts i benvingudes al nou curs escolar 2010-2011!!! Us animem a que tant els nous com les noves alumnes i també aquells que ja porteu un temps amb nosaltres, comenceu amb molta energia i amb moltes ganes de treballar i passar-vos-ho bé.

 

CIRCULAR INFORMATIVA D’INICI DE CURS 2010/2011

Com cada inici de curs, us donem unes informacions i recomanacions que seran de la vostra utilitat.

Aprofitem també per donar la nostra més càlida BENVINGUDA als nous i noves alumnes i noves famílies, el desig d’UN BON CURS ESCOLAR, per a tots i totes.

 

HORARI DE L'ALUMNAT

 

  • A partir del 7 de setembre la jornada escolar serà:
  • Educació infantil: de 9,30 h. a 12,30 h. i de 15 h. A 17 h.

- Primària: de 8,30 h. A 12, 30 h. i de 15 a 17 h.

 

HORA D’ACOLLIDA

  • El servei d’acollida als alumnes d’educació infantil es farà de 8,30 h. a 9,30 h., restant la porta d’accés al recinte tancada a partir de les 8,40 h.
  • Aquest servei és gratuït per a aquells alumnes que tenen germans a primària i per als usuaris de transport escolar però, s’haurà d’abonar 6 euros mensuals en concepte d’esmorzar.
  • Els alumnes que vulguin utilitzar aquest servei i que no tenen germans a primària, hauran d'abonar si són fixes 2 € diaris . Caldrà acordar la forma de pagament en el moment de la inscripció. Es pagarà per mes avançat i sempre abans del dia 10 de cada mes.
  • El preu pels alumnes esporàdics és de 3 € diaris, quantitat que s’abonarà directament a les monitores en el moment de lliurar els nens/es.

 CALENDARI ESCOLAR

Les classes començaran el dimarts 7 de setembre de 2010 i finalitzaran el 22 de juny de 2011.

  • Dies de festa-escolar local:17 de gener de 2011

 

  • Dies de lliure disposició: 2 de novembre, 7 de desembre de 2010 i 10 de juny de 2011
  • Vacances escolars:
  • Nadal
  • Del 23 de desembre/2010 al 6 de gener/2011 (ambdós inclosos).
  • Setmana Blanca -
  • Del 7 al 11 de març de 2011
  • Setmana Santa –
  • Del 18 al 25 d’abril del 2011 (ambdós inclosos).
  • Estiu
  • A partir del 23 de juny del 2010

 

HORARIS DE VISITES

Visites de pares i mares amb el tutor/a : a la reunió d’inici de curs, el tutor/a del vostre fill/a us comunicarà el dia i hora de visita. Cal recordar la importància d’aquestes entrevistes per a l’educació dels vostres fills/es. Des de la secretaria de l’escola se us facilitarà un justificant per a la feina.

 

MATERIAL ESCOLAR

 

  • L’aportació econòmica pel material escolar del curs 2010/2011 serà la quantitat de 40€ pels alumnes deC. Mitjà i Superior i de 55€ pels alumnes d’educació infantil i de C. Inicial (inclou el material general propi de classe).

Durant el mes d’octubre us farem arribar

els rebuts que s’han de fer efectius a la

Caixa de Catalunya abans de les vacances de Nadal.

 . Amb aquesta quota s’inclou el material fungible de l’alumne, com ara: fotocòpies, pintures, cartolines,

agendes, tisores, treballs de Nadal etc., i els quaderns “d’Educació Nutricional” i “Descobrim Vilanova i la Geltrú”, “Educació Afectivo Sexual” (programes que desenvolupa l’escola dins del seu currículum).

. A partir del segon trimestre es prioritzarà l’abonament d’aquest material abans que qualsevol altra activitat complementària que tingui algun cost com: excursions, colònies,etc.

NORMES DE FUNCIONAMENT

 

  • Les portes de l’escola s’obriran 5 minuts abans de l’hora d’entrada però és responsabilitat dels pares o mares la cura dels seus fills fins el moment de fer les files. L’alumnat, juntament amb els seus acompanyants es quedaran al pati nou fins el moment en que soni el timbre, en que l’alumnat passarà sol al pati de primària per anar a fer les files. L’ alumnat ha d’assistir amb puntualitat, inclosos els més petits. Les portes es tancaran 10 minuts després de l’hora d’entrada

 

  • Els alumnes no podran sortir de l’escola a les hores de classe, si no hi ha autorització escrita i signada pels pares o bé, es persona a recollir-losun responsable degudament acreditat, s’entén que aquesta autorització serà sempre puntual.

 

  • Els alumnes portaran justificades a l’agenda o en un paper a part, les faltes de puntualitat o d’assistència, signades per la mare o pare.

 

  • Us recordem també que no es pot interrompre una classe per part de pares que vinguin en hores de classes.

Cal avisar al Conserge que transmetrà l’encàrrec al mestre corresponent.

 

  • No és permesa l’entrada de gossos al recinte escolar.

 

  • Recordem que les llaminadures i “txutxes”, coca-coles i begudes amb gas, tenen el seu lloc i moment adequat, i que aquest NO és dins l’escola.

 

  • La col.laboració entre la família i l’escola és fonamental en el procés educatiu i és per aquest motiu que us recordem que és obligatòria l’assistència a les reunions de curs que convoqui el professor/a del vostre fill/a.

 

  • Us recordem que segons normativa del departament d’educació l’escola no suministra medicació a l’alumnat, en cas de ser imprescindible, ens cal l’autorització i indicacions del metge, i l’autorització dels pares per escrit.

 

  • Us informem que, com a acord de claustre aquells alumnes que no tinguin un comportament adequat, puntualment, no se’ls deixarà participar en activitats realitzades fora del centre.

 

NORMATIVA DEL SERVEI DE MENJADOR

 


  • L’escola compta amb servei de cuina propi.
  • Durant els dies de jornada continuada els alumnes s’hauran de recollir a les 15 h.
  • Us recordem tingueu en compte els acords del Consell Escolar que tot seguit detallem i que facilitaran el bon funcionament d’aquest servei.

 

ALUMNES FIXES

 

  • El preu del servei de menjador pels alumnes fixes s serà de 6,20 € diaris i caldrà acordar la forma de pagament, amb el mestre responsable de menjador (Sr. Antoni Marrugat).

 

  • Quan un alumne fixe no hagi de fer ús del menjador ( per absència, malaltia etc…), caldrà avisar a l’escola abans de les 9 h. del matí al telèfon de l’escola 93.893.04.37.

 

En cas d’absència no comunicada s’entendrà que l’alumne farà ús del servei i es cobrarà el dinar.

 

  • El cobrament del servei de menjador dels alumnes fixes, es farà per mes avançat i sempre abans del dia 10 de cada mes. Els dies que s’hagi avisat de la no assistència es descomptaran de la quota del mes següent.

 

  • Les reclamacions dels ajuts donats de beques de menjador i noves sol·licituds s’han de fer al Consell Comarcal.

 

ALUMNES ESPORÀDICS

Els alumnes esporàdics, caldrà comprar amb antelació els tiquets.

Les tires de 5 tiquets ténen un cost de 32 € i es podran adquirir a secretaria. Si en finalitzar el curs us sobren tiquets, es poden guardar pel següent curs o retornar-los a l’escola amb la corresponent devolució de l’import.

Si per les raons que siguin s'han de comprar els tiquests d'un en un, el preu serà de 7 €

Els alumnes esporàdics del servei de menjador, caldrà que entreguin el tiquet degudament cumplimentat (escriure clarament nom i cognoms així com el curs), a secretaria, abans d’entrar a l’aula.

  •  

XANDALL DE L’ESCOLA

 

  • El nou xandall de l’escola, així com, les samarretes i altre vestuari esportiu, el podeu trobar al local de l’AMPA a partir del 14 de setembre.

 

  • Us volem animar per tal que tots els alumnes tinguin com a mínim el xandall, com a vestit distintiu de la nostra escola.

 

TRANSPORT ESCOLAR

 

  • El responsable d’aquest servei és el Consell Comarcal.
  • El recorregut serà: Passeig Marítim – La Collada – Escola Ginesta.

 

  • Els alumnes usuaris del transport escolar s’hauran d’acollir a les normes que estableix aquest servei, atenent en tot moment les indicacions de la monitora que és la persona responsable.

 

  • El Consell Comarcal ens ha informat que, com a resultes de les negociacions amb el Departament d’Educació, el preu del transport escolar serà de 120 € per nen/a i any.

 

  • Quan un alumne/a que puja a l’autobús, i a la tarda no l’ha d’agafar, el pare/mare ho comunicarà a la monitora del bus en el moment de pujar a l’autobús escolar.

 

  • El Consell Comarcal demanarà una foto a cada alumne beneficiari del transport escolar, amb la finalitat de fer-los un carnet per utilitzar aquest transport.

 

BEQUES DE LLIBRES DE PRIMÀRIA

 

Tots aquells alumnes que vulguin sol·licitar ajuts de llibres de text i de material poden passar per la secretaria de l’escola abans del 30 de setembre.

També és pot fer directament omplint el formulari que trobareu al següent link: Ajut de llibres

Us recordem que els pares són responsables de que els seus fills assisteixin a l’escola amb el material que els és necessari.

Recordem que l’adreça de l’escola és: Rambla Pep Ventura, 2.

BON CURS ESCOLAR !

 

Vilanova i la Geltrú, 10 de setembre de 2009

TORNAR A LA PÀGINA PRINCIPAL