Cuadro de texto: INAUGURACIÓ  OFICIAL  DE  LA  BIBLIOTECA

El Dia de Sant Jordi a la tarda vam inaugurar oficialment la nostra biblioteca.

Primerament la directora del centre i responsable del projecte d'innovació PUNT EDU, Àngels Santamaria, va presentar la biblioteca als representants de les institucions municipals i de l'AMPA.

Seguidament, a les pistes de l'escola, hi va haver un moment per a unes paraules d'agraïment:

Fa tres anys ens vam embarcar en una tasca molt engrescadora i amb molta il·lusió: tirar endavant amb la biblioteca, fer-la un espai viu i que no fos un magatzem de llibres.

Va sorgir la possibilitat de formar part d'un pla d'innovació educativa de la generalitat: projecte PUNT EDU. Ens hi vam presentar amb un projecte ple d'intencions i ens el van acceptar.

Gràcies a la participació en aquest pla hem comptat amb una dotació econòmica prou important, 3 ordinadors per la biblioteca i d'una persona a mitja jornada per tal de classificar i posar en marxa la biblioteca.

Des de llavors la biblioteca ha funcionat de manera continuada amb una hora setmanal per cada curs i un dia a la setmana de préstec fora de l'horari escolar que, sense la col·laboració d'unes mares voluntàries, no s'hauria pogut portar a terme.

Durant aquests anys hem elegit la nostra mascota, li hem posat nom, han vingut escriptors, hem anat posant en marxa la pàgina web, etc.

I com a cloenda del nostre projecte, que ha tingut una durada de tres anys, avui 22 d'abril inaugurem oficicalment la biblioteca amb aquesta festa.

Gràcies a tothom per que sense la col.laboració de tots no podríem tirar endavant amb un projecte així!

Finalment va arribar la gran celebració amb la participació dels balls populars de Les Roquetes, la presentació de la nostra mascota: la Lileta i la cantada per part de tots els nens i nenes de la cançó "Qualsevol nit pot sortir el sol".

VOLEU VEURE LES FOTOS?