Cuadro de texto: PRESENTACIÓ  DE  LA  LILETA

Durant el curs 2005-06, la comissió de la biblioteca va convocar un concurs per a escollir la mascota de la nostra biblioteca.

Hi van participar molts nens i nenes de l'escola aportant grans idees i dibuixos.

Així és com vam trobar la Lileta, la mascota de la nostra biblioteca.

Va ser creada per una nena de tercer, la Federica Riverol, i va ser escollida d'entre un munt d'altres mascotes, totes elles ben boniques i simpàtiques.

Va ser triada per la seva originalitat, ja que no està sola sinó molt ben acompanyada pel seu petit fill. Tots sabeu que la lectura ha de ser per petits i grans i que es pot gaudir en companyia dels altres.

Si voleu saber més coses de la lileta , CLIQUEU AQUÍ.

En la setmana cultural d'enguany, LA MÀGIA DE LES PARAULES, ens ha fet d'amfitriona tot acompanyant-nos al llarg d'aquests dies i...

... finalment l'hem coneguda "en persona" tot coincidint amb els actes de cloenda de la XIII Setmana Cultural i la inauguració de la biblioteca.

BENVINGUDA LILETA!!!