25 ANYS DEL CEIP SANTA EULÀLIA

Què una escola del "nostre municipi celebri eI seu quart de segle d'existència és un motiu de satisfacció per a tot el poble i, en aquest cas, encara més per a tota la comunitat educativa. Si això li afegim que estem parlant de 25 anys de servei públic com a centre educatiu bolcat a I'ensenyament i a I'educació dels nostres fills i filles, doncs el grau d'alegria augmenta encara més perquè estem parlant d'una institució dedicada a formar a les persones. Persones que, d'aquí a pocs anys, seran les encarregades de tirar endavant la nostra societat.

Davant dels reptes que ens planteja el món actual, el paper que cada vegada més tenen les escoles públiques és sens dubte clau i fonamental per a la societat del demà. Vivim tots plegats en un entorn i en una societat cada dia mes divers i global, on pràcticament tot s'interrelaciona. Per aquest motiu, les nostres escoles, com a centres educatius cabdals per a la formació de les futures generacions, son de vital importància i transcendència per ajudar a gestionar adequadament aquesta diversitat i establir les bases i els valors més apropiats per facilitar les relacions a tots els nivells.

Així dones, i partint de la màxima de que l'experiència és un grau, ens hem de felicitar per poder celebrar aquests 25 anys del Santa Eulàlia. La seva trajectoria i solvència, amb el pas del temps, han esdevingut els millors avals per a la tasca i responsabilitat que estan duent a terme no només el professorat, sinó també les mares i pares i, en general, tots i cada un de nosaltres. Són molts anys dedicats a fer créixer i enriquir com a persones als roquetencs i a les roquetenques i per això crec que és de justícia reconèixer la tasca, la dedicació i els serveis prestats durant tots aquests anys. Des de l'Ajuntament de Sant Pere de Ribes us volem fer arribar la nostra més sincera felicitació i animar-vos a continuar exercint de referent social en el al nostre municipi en el terreny educatiu.

Moltes felicitats i per molts anys!

Josep Antoni Blanco
Alcalde de Sant Pere de Ribes